Killer_DT Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Når kommer frames forumet opp igjen? Likte den bedre. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei. Jeg vet at en frames-version av forumet er under produksjon. Var en eller annen moderator (husker ikke hvem) som sa at han var begynt på frames-forumet. Jeg vet faktisk ikke om jeg savner frames-versionen lengere...er blitt så vant med Phpbb2 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det har blitt jobbet litt fram og tilbake med det ja. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Det har blitt jobbet litt fram og tilbake med det ja. Bra svar, Ueland. Du er en bra moderator som går rett på sak. Keep up the good work! Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det ligger en frames stil under forum stil i profil. Den funker ikke på samme måte som frames forumet gjorde sist. Eneste forskjellen fra vanlig forum er at forumet kommer mer til venstre på skjermen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Det ligger en frames stil under forum stil i profil. Den funker ikke på samme måte som frames forumet gjorde sist. Eneste forskjellen fra vanlig forum er at forumet kommer mer til venstre på skjermen. Vil ikke akkurat kalle det frames-version av forumet akkurat da sammenlignet med den forrige versionen Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 En testversjon som det blir "lekt" med og eksprimentert med :wink: Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Vil ikke akkurat kalle det frames-version av forumet akkurat da sammenlignet med den forrige versionen Nei det er det ikke siden det i praksis ikke er noen forskjell på den i forhold til hw stil med unntak av venstrestillingen. Lenke til kommentar
amund Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Det ligger en frames stil under forum stil i profil. Den funker ikke på samme måte som frames forumet gjorde sist. Eneste forskjellen fra vanlig forum er at forumet kommer mer til venstre på skjermen. Jeg tror jeg har en ide til hvordan en frames-versjon av phpBB2 kan lages, men pga. tid vil jeg ikke sette igang arbeidet med noe slikt med det første. Den "stilen" som ligger inne er, som dere ser, bare en enklere variant av dagens forum. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå