Bruktbilen Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Do it! Doom 3 er egentlig bare skummelt i starten, når man blir kjent med hvordan spiller er så er det ikke særlig ille. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2008 Forfatter Del Skrevet 30. august 2008 Do it! Doom 3 er egentlig bare skummelt i starten, når man blir kjent med hvordan spiller er så er det ikke særlig ille. Ok! Da var condemned btw kjøpt så da blir det litt condemned videoer fremover! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 NEW! Alexander plays CONDEMNED - Mission 1! http://www.youtube.com/watch?v=ZjulLvthCQc enjoy cuz i didnt Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 ny video lansert!!! http://www.youtube.com/watch?v=TNsVuJJCIJE Tror jeg skal bare fortsette med Condemned. Det er mye skummlere enn noe annet spill jeg har prøvd, Doom 3 o.s.v er ikke like konstant men bare i begynnelsen. Condemned skremmer livet av meg! Condemned er min TOP2 scariest game, for øyeblikket. 1. Plassen har jeg ikke funnet enda Så litt på Penumbra. Så jo bare kjedelig ut! At du skal bruke fysikken og dra i spaker og åpne skoffer o.s.v, men vet ikke om det er slik hele tiden da. Noen som har noen forslag til spill her eller? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Du må tenke litt i Penumbra, ikke at det er negativt. Du har heller ikke noen ordentlige våpen når du møter på fiender, så man er redd for å møte på hva som helst, siden man egentlig ikke kan beskytte seg. Et ufatterlig creepy spill, men spill Black Plague hvis du skal spille Penumbra. Edit: Du må jo spille i mørket >.< Endret 4. september 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Du må tenke litt i Penumbra, ikke at det er negativt. Du har heller ikke noen ordentlige våpen når du møter på fiender, så man er redd for å møte på hva som helst, siden man egentlig ikke kan beskytte seg. Et ufatterlig creepy spill, men spill Black Plague hvis du skal spille Penumbra. Edit: Du må jo spille i mørket >.< Asså kameraet mitt ville ikke ha klart og fange opp trynet mitt skjønner du. Jeg spiller derfor i grålys, med anlegget på som gjør at det føles ut som jeg virkelig går der bortover i det skumle "ønderrgraund" Spiller jeg i mørket så er det ikke så stor reaksjonsutrykk-forskjell på ansiktet mitt eller skrik egentlig, jeg bare føler meg litt dårligere i magen. I mørket så blir ansiktet mitt enten helt rødt eller Helt hvitt, så jeg må tenkte på noe lurt Er det virkelig så viktig egentlig? BTW, for skjekke ut penumbra litt mer jeg da, slik som jeg så det, så var det som og gå rundt på F.E.A.R bare uten noen fiender bare man kunne gjøre mere ting med sakene da :!: Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Synes Stalker i undergrundsoppdragene var en god del mer skremmende enn Doom og Fear. Det har du rett i. Mitt første møte med en controller helt på slutten av første kloakk-brett er Top 1 skrekk i spill for min del. Hele kroppen min frøs fast i stolen. Syke greier... Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 lenge siden jeg har ledd så mye av en video da jeg så Condemned mission 1-2 kjenner meg alt for mye igjen Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 Beklager at jeg ikke har lagt enda en video i det siste. 2 Grunner: Folk er i huset, liker ikke at jeg skriker på rommet når de er hjemme Vet ikke om jeg bør lage Condemned video eller finne ett annet spill og filme... Litt interesse i mine videoer hadde vært hyggelig Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 The user account has been closed ? Hva skjedde a ? Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 han synes vel at det var for lite folk som ga tilbakemeldinger og gikk lei da. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. september 2008 Forfatter Del Skrevet 13. september 2008 han synes vel at det var for lite folk som ga tilbakemeldinger og gikk lei da. ja.. det skader ingenting og kommentere mye heller Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Aww... Den første Condemned videoen var hvertfall bra, kommer aldri til å prøve det spillet... *grøss* Lenke til kommentar
oOF Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 det mest skumle jeg noen gang har spilt er når du er på hotellet i Vampire 3, The masquerade. Ja det brettet var fantastisk herlig første gangen. I dete hele tatt; det spillet hadde en fantastisk atmosfære. Men jø og fyse sp mange buger det hadde. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Aww... Den første Condemned videoen var hvertfall bra, kommer aldri til å prøve det spillet... *grøss* haha, du må spille det da! xD det er jo rått. Realismen og kunsten de som har laga dette grafiske "master-piece of art" er utrolig bra! Åh.. jeg tror jeg hadde blitt like skremt om jeg hadde begynnt på nytt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå