Gå til innhold

Max skummle spill i mørkt rom, pluss høyt volum!


Anbefalte innlegg

Det vill bli lastet inn MOD om det blir doom 3 btw:

 

Denton's Revision mod, will add some graphical enanchments plus a sound rework, ir increase the atmosphere. This mod add also alternative fire on almost all weapons.

 

http://doom3.filefront.com/file/;76838

 

Then Vorse's Skin pack, which change all the monster skins with better and detailed ones:

 

http://doom3.filefront.com/file/;69621

 

Hvis det blir Doom 3 (regner innlegget før meg var en konklusjon ikke avstemmning) Så tror jeg at jeg kommer til og hoppe mye mer i stolen enn på F.E.A.R.. tror jeg kommer til og få hjerteinfarkt :no: (det var komisk ment)

 

men, allt i allt, blir det Doom 3, så blir det nok spennende. Er jo sikkert ett kjempespill!!

 

 

2 Stemmer på - Doom 3 for the moment...

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal man filme spilleren mens han spiller velger jeg selvsagt Doom 3.

 

Jeg synes følgende spill er skumlest men det er ikke så veldig interessant å se på spilleren:

PC: STALKER

Konsoll: Silent Hill-serien

Hybrid: Condemned 1.

 

Kun Doom 3 får én til å kveppe som en idiot ofte, skummelt eller ei.

Lenke til kommentar

Da har vi fått 3 stemmer som jeg sa var nødvendig for at valgte spill skulle bli valgt. :yes:

 

Så da blir det Doom 3, og neste gang blir det nok sikkert Penumbra ;)

 

Må si at jeg gruer meg ganske! :(

 

UPDATE:

Da var Doom 3 installert, eneste som må gjøres er og lage en "hade bra F.E.A.R video, som holder på og bli redigert og klargjort for youtube, så nå kan dette snart begynne.

 

Btw: Nytt surround-sound, eller headphones med max lyd?

Hva vill dere ha? :)

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Surround, selvsagt. Det blir mer skremmende for deg med headphones, men mest moro for oss andre å høre hva som skremmer deg.

 

Prøvde F.E.A.R., men gjespet meg gjennom den biten jeg gadd spille. Fiendene kalles kloner, så da sier deg seg selv at du sloss mot de samme fiendene om igjen og om igjen og om igjen hele tiden. Ja, de er smarte, og ja, bullet-time er morsomt. Men nei, det er ikke skremmende å sloss mot samme fiende femti ganger på rad. Den lille jenta ver creepy i begynnelsen, men straks jeg fant ut hun ikke gjorde noe som helst overså jeg henne like greit. Da gjenstod de andre "skumle" tingene, men de var så forutsigbare at mora mi kunne laget bedre skrekkspill en det.

 

Men når det gjelder skrekk på konsoll har jeg to favoritter. Den beste er selvsagt Silent Hill 3, men man må heller ikke glemme Project Zero-serien. Har bare prøvd den første, men den er noe av det mest skremmende jeg har prøvd noensinne. Det eneste som hindrer meg i å anbefale den er at den er utrooooolig treg. Det tar over en halvtime før første fiende dukker opp, og etter en time hadde jeg ikke sloss mot mer fem, seks fiender. Men når det eneste "våpenet" vi har er et kamera er det kanskje like greit. :p

 

Silent Hill 5: Homecoming kommer for øvrig om en måned, og for første gang kommer det også rett til PC. Project Zero 4 er allerede ute i Japan, men kun til Wii. Gleder meg sykt til begge to. :)

Lenke til kommentar
Surround, selvsagt. Det blir mer skremmende for deg med headphones, men mest moro for oss andre å høre hva som skremmer deg.

 

Prøvde F.E.A.R., men gjespet meg gjennom den biten jeg gadd spille. Fiendene kalles kloner, så da sier deg seg selv at du sloss mot de samme fiendene om igjen og om igjen og om igjen hele tiden. Ja, de er smarte, og ja, bullet-time er morsomt. Men nei, det er ikke skremmende å sloss mot samme fiende femti ganger på rad. Den lille jenta ver creepy i begynnelsen, men straks jeg fant ut hun ikke gjorde noe som helst overså jeg henne like greit. Da gjenstod de andre "skumle" tingene, men de var så forutsigbare at mora mi kunne laget bedre skrekkspill en det.

 

Men når det gjelder skrekk på konsoll har jeg to favoritter. Den beste er selvsagt Silent Hill 3, men man må heller ikke glemme Project Zero-serien. Har bare prøvd den første, men den er noe av det mest skremmende jeg har prøvd noensinne. Det eneste som hindrer meg i å anbefale den er at den er utrooooolig treg. Det tar over en halvtime før første fiende dukker opp, og etter en time hadde jeg ikke sloss mot mer fem, seks fiender. Men når det eneste "våpenet" vi har er et kamera er det kanskje like greit. :p

 

Silent Hill 5: Homecoming kommer for øvrig om en måned, og for første gang kommer det også rett til PC. Project Zero 4 er allerede ute i Japan, men kun til Wii. Gleder meg sykt til begge to. :)

Du vill høre gameplay audio, så om jeg spiller med headphones så vill du høre klar lyd fra gamerecord fila, men også høre hva jeg sier...

 

siste F.E.A.R videoen er SNART, ferdig så da kan du jo få en smakebit av ossen det ville blitt med surround ;)

Lenke til kommentar

Takk for all engasjering og interesse! :thumbup:

 

Her har dere "bye-bye videoen til F.E.A.R"

 

http://www.youtube.com/watch?v=QR0OVF6n1h8

 

Og mens dere ser på den så begynner innspillingen av Doom 3 hos meg. :new_woot:

 

(not lookin forward to it :whistle:)

 

UPDATE:

Næmmen, da har jeg jammen meg fått filma litt, ossen det gikk og hvor langt jeg kom kan du få se i videoen som slippes snart (bare ikke redigeringsprogrammet klikker ;))

 

UPDATE2:

Vell det som tar litt tid nå, er at en på forumet foreslo at jeg burde snakke Norsk og subtittle fordi at på mitt eget språk så mente han at jeg får uttrykt meg selv bedre. Dette er nok sant, men som jeg sa til han, det tar mye MYE, jobb. Så ja du gjettet riktig! jeg sitter og subtittler hele filmen... Og det er kjedelig og tar masse tid :(

 

UPDATE3:

DA ER DEN FØRSTE BIT av helvette lansert! :p

http://www.youtube.com/watch?v=IjooZgcP-qo

 

Film nr2 skal være rett rundt hjørnet!

 

UPDATE4:

Da satt jeg oppe hele natta ja så håper dere viser litt interesse, så hadde det vært fint ;)

 

http://www.youtube.com/watch?v=m7SyGaAjIQs

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

jeg syns å FEAR var mye skummlere enn Doom 3..

 

i doom 3 så skvatt du de første gangene så ble det så klisje til slutt at du viste hvor monstrene ville poppe opp enn... men i FEAR så lekte monstrene med deg nesten rent psykiskt, f.eks man så skygger av ting som løp bak deg, lyder uten at ting skjedde, "film" frekvenser om hva som har skjedd osv.. for å ikke snakke om den jenta... faen var inne i mellom jeg nesten gjorde i buksene når jeg så ho

 

 

 

som du så i film nr 2 av trådstarter og, han begynner å skjønne tegninga hvor monstrene gjemmer seg

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Haha, første video var bra :wee:

 

"Det kommer bare fler! Det kommer bare fler!!!"

 

 

Haha, stakkars deg når du så deg selv i speilet.

meg: "ja nå skal vi se hva som er bak denne døra"

jeg tenker "oi kult! ett speil kanskje jeg kan se meg selv om denne 3d engine`n er god nok"

 

BOOOOOOO!!! ALL UAC PERSONELL!!!!

 

jeg skriker "WTF!!! GET OUT!!! :!:"

 

sa noe lignende som dette tror jeg... men.. jeg skal aldri se meg selv i speilet mer asså :ph34r:

 

Kommer en 3. video om dette snart.

Lenke til kommentar

Nice. Skumle "let's play" filmer av en nordmann jo. Kunne tenke meg å lage noen slike filmer selv, men vet ikke hvor jeg skal begynne + at jeg suger i film redigering og hater å høre meg selv prate -.- . Likte veldig godt den første doom filmen din!

 

BTW: spill Condemned :p

Endret av Jikla
Lenke til kommentar
Nice. Skumle "let's play" filmer av en nordmann jo. Kunne tenke meg å lage noen slike filmer selv, men vet ikke hvor jeg skal begynne + at jeg suger i film redigering og hater å høre meg selv prate -.- . Likte veldig godt den første doom filmen din!

 

BTW: spill Condemned :p

JA!! :!:

 

spillte første level, og bare DET var ille nok tror jeg.. husker noe med ett hus og en som slo meg ned sånn at jeg fallt ut ett vindu også skulle jeg gå rundt i mørket med bare ett rør og sloss mot skurker som kom fra alle kanter...

Den kvelden jeg gikk hjem fra vennen min etter og ha spillt det... DA var jeg redd for første gang! :ph34r:

 

Snart så er film nr 3 ferdig!

Så da kan dere se ossen det gikk... ;)

Endret av Plizket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...