Gå til innhold

Max skummle spill i mørkt rom, pluss høyt volum!


Anbefalte innlegg

Hei jeg heter Alexander, og har i det siste spillt F.E.A.R og jeg har laget videoer på youtube når jeg spiller det.

 

Nå er jeg straks ferdig med det, antar jeg, og jeg skal begynne på Doom 3, siden det var mange brukere som ønsket seg og sendte PM i hytt og pine at jeg skulle spille det mens jeg filma megselv...

 

Men spørsmålet er:

Er spillet skummelt nok orginalt, eller trenger jeg MOD for og kanskje gjøre ting værre for megselv? Som respawning monsters eller skummlere skins?

 

Igjen, jeg er Alexander og NorWay707 på YouTube.

 

Håpet dette proskjektet interesserte deg, og kanskje du har noen ideer?

 

Ha en fin dag hilsen Alexander ;)

 

Voting cast:

 

- Doom 3 = 3 Stemmer

- Penumbra = 2 Stemme

Endret av Plizket
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trenger noe konstant..

 

Når jeg spiller fear, så er det bare en gang i blant og det er ikke veldig skummelt til tider. Men må si at de første banene var ille..

Men det holder ikke i lengden, det er for mye mellomrom syns jeg.

 

Har sett litt på Silent Hill 4 The Room, men det er jo ikke sånn horror som jeg er redd for, dog det er ranka nr1 scariest på GT Top Ten scariest games.

 

Hva syns dere da gutta? :hmm:

Lenke til kommentar

Synes spill der du bærer på våpen av svære dimensjoner og tilnærmet uendelig ammunisjon er noe ikke særlig skummelt. Det kan kveppes i blant, men skal du ha horror så synes jeg spill der du føler deg svakere enn monster/fiender er mye mer skummelt. Spill der du i blant blir jagd (tilbake) gjennom korridorer fordi du som hovedperson ikke er en veltrent soldat med utstyr for 100kg, men en casual person som var uheldig med å være på feil sted til feil tid er skummelt.

Det synes jeg.

Lenke til kommentar

Det kommer an på definisjon av "skummelt". Doom 3 er et typisk kveppespill, og er derfor ikke anbefalt for de som sliter med hjerteproblemer og høyt blodtrykk.

 

Haha, er det noen som har interesse av å se på at noen spiller et spill? ( .. med mindre man trenger walkthrough e.l.)

You bet! Det kommer garantert mange artige ansiktsuttrykk, og evt. lite mandige lyder, ut av å spille Doom 3.

Endret av Khogn
Lenke til kommentar

Doom 3 har helt klart sine sider, men jeg anbefaler at du laster ned en mod for å få lommelykten permanent festet til våpenet ditt. ;)

 

Skal vi snakke om skremmende spill kommer vi ikke utenom Silent Hill 3. De to første var svært bra, men det tredje tok den helt ut og er helt klart det mest skremmende spillet jeg har prøvd noensinne. Det er ikke uten grunn jeg gikk gjennom det syv ganger... ;) Prøvde Silent Hill 4 også, men det ble for kjedelig for meg.

 

Clive Barker's Jericho er også rimelig skummelt til tider, men ble ødelagt av de idiotiske "survival event"-ene. Dvs trykke knapper som dukker opp på skjermen og håp PCen registrere dem. Men det var jo nyskapende, sa dem... :p

Lenke til kommentar

Ok gutta! :thumbup:

 

Da tror jeg vi foretar en avstemmning som foregår slik:

 

Man skriver innlegg om 1. spill man vill stemme på, og når det er kommet 3 innlegg som har stemmt på det samme spillet, så blir det valgte spillet behandlet av meg.

 

Om noen skriver innlegg med annet ønske innimellom har ingenting og si for avstemmningen, bare det kommer 3 stemmer om omhandlede spill, rekkefølgen har ingen betydning.

 

det som kan stemmes på er:

-Doom 3

-Penumbra

-Condemned: Criminal Origins

-Resident Evil

 

Så vill selvfølgelig spillet bli spillt av vettskremmte stakkars meg :dontgetit:

 

Takk for all støtte! Og håper dette proskjektet er intereserende for dere. ;)

 

Stem i vei gutta!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...