Gnimmels Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei. Akkurat fått meg et logitech g15, og er i ugangspunktet veldig fornøyd, men er en ting som plager meg... Hvis jeg skal holde inne en tast (f.eks gå fremover i world of warcraft/age of conan, så må jeg legge en del vekt på fremover tasten. Det holder liksom ikke bare å rykke ned vanlig, for da stopper characteren alltid litt opp, og jeg må trykke litt hardere.. Høres litt ekstremt ut, må ikke TRYKKE hardt liksom, men må hele tida på en måte tenke over å trykke litt hardere enn vanlig... Går greit med skriving, men hvis jeg må holde inne en tast skjer dette! Noen andre som har samme problem? Og evt vet om en måte å fikse det på..?? Går det an å f.eks stille inn "følsomheten" til tastene? Fant ikke noen muligheter til det sånn med en gang av programvaren som fulgt med:P Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har du sølt noe`? Prøv og ta opp tasten og se om det er noe som blokker...? Hvit du ikke finner noe så bare gå til der du kjøpte det og forklar problemet Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Du har G15 v2? Jeg hadde v1 i et år. Der slapp man å trykke tastene "hardt". Det første jeg oppdaga når jeg fikk meg v1, etter en garantisak på det gamle (v1 tastaturet), var dette med tastene. Dette er et stort minus med G15 v.2 Og du er ikke den eneste som synes dette er plagsomt. Men det er ikke så ille når du blir vandt til det Endret 28. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå