D3m0ns0ul Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei, har nå hatt min data på reprasjon i snart over 1 måned og 1 uke. Først ga jeg den til Computer City (avdelig alnabru)og etter en uke sendte de den til acer. Der har den nå vært i snart over 1 måned lurer på, er dette noe og klage over? vil da denne reprasjonen da bli gratis pågrunn av den lange tiden?. Uansett, hadde vært mye bedere med, " Vi kan fikse pcen men det vil ta lang tid, mye bedere og kjøpe ny pc. " Dette er min far enig i, fordi hadde de sakt det hadde han gjort det. Sitter nå på en veldig dårlig/treig laptop. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 KLAGE! acer norge brukte kansje maks en uke på mine dataer jeg har sendt inn men kommer veldig mye ann på hva som må bli fiksa Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Når man skrur den på etter acer logoen kommer opp blir alt sort. Lurer kan dette da hende de må ha nye deler og det som kansje tar tid ? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ... tror de sikkert bestiller nye deler men tar ALDRI 1 månde .... ville ringt og klaga litt Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ringte her forleden om dagen til Computer City. Snakka med en hyggelig kar som virket grei og sa han skulle ringe acer og høre også ringe tilbake. Men ringte aldri tilbake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå