Frijazz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg tenkte jeg skulle teste ut Thunderbird en tid, og i den forbindelse skulle jeg svært gjerne importert Outlook personal folder file (.pst) til Thunderbird. Er det i det hele tatt mulig? Endret 21. august 2008 av Frijazz Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Thunderbird har så vidt jeg husker en mulighet til å importere mail og instillinger(?) fra Outlook. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har forsøkt importfunskjonen men den "finner ikke" noe å importere i mappen med pst-filen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg vet at jeg importerte mail og innstillinger fra OE når jeg gikk til Thunderbird, men det er såpass lenge siden at jeg rett og slett ikke husker hvordan. Eneste tipset jeg kan gi er å lese litt på Mozillazine og se om du finner en løsning. Lykke til. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Outlook Express bruker ikke pst-filer, det er det Outlook som gjør. Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Eneste tipset jeg kan gi er å lese litt på Mozillazine og se om du finner en løsning. Lykke til. Ok, takk for linken, jeg skal lese litt der. Importere .pst til Thunderbird Kjekkulf: Ok, jeg har ikke Outlook lenger og lurte et øyeblikk på navnet. Endret 21. august 2008 av Frijazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå