Sertito Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei jeg har en gul aktig utflod som kommer "sigende" ut av penis. Det lukter også som vanelig kpenis skal gjøre:S Misstenker seff gonoré men hvordan kan det være mulig?? Jeg oppdaget dette igår kveld, og det vil si den 19. aug. Sist jeg hadde sex var med dama den 8. august. Symptomene skal komme 2-7 dager etter du er smittet men her er det jo 11 dager imellom? Og atpåtill så har jeg vært konstant med hun hele sommerferien (fra 17. juni, og det vil si jeg bodd hos henne så hun bodd hos meg på bytt) Hun kan ikke hatt sex med andre denne perioden og jeg har ikke blitt smittet før. Og det har vært nok sex helt siden sommerferien startet... Fins det andre sykdommer/fenomener som kan ha forårsaket dette? For gonoré er litt usansynelig ifølge bevisene :S PS: kunne vært kjekt om noen la ved en tlf til en lege man kan snakke med om sånt. Leitet på internett og fant kun en.. og han kunne ikke nås for øyeblikket -.- Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 * Gonoré o Gir symptomer som sviende eller brennende smerter ved vannlating; gulaktig, tykk utflod og irritasjon i urinrøret o Tidligere var dette en vanlig årsak til urinrørsbetennelse hos unge menn, i dag er det en sjelden årsak http://www.pasienthandboka.no/default.asp?...documentid=2345 Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Som kommentert i en annen tråd kan det også være en annen form for urinrørsbetennelse. Gå til legen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå