chaOs Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg skal kjøpe meg denne mobilen og lurte på om det finnes noen sider hvor jeg kan laste ned spill, bakgrunner osv GRATIS? Finner en del sider, men på alle må du betale. Går det også an å lase ned forskjellige apps til mobilen? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 TROR ikke vi har lov til å publisere adressene til sidene (om vi vet om noen)... har ihvertfall blitt noen stengte thread'er pga dette Lenke til kommentar
chaOs Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 trodde ikke slikt var ulovelig, jeg snakker om freeware da, men hvis noen har noe annet så er det jo bare å sende en PM :smile: Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 De blir vel stengte kun hvis det er snakk om reklame. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er mange som har lagt programmer med Copyright på home.no-sidene sine, det er dette Moderatorene ikke vil ha noe av. Skjønner de godt egentlig, de (eller noen som helst andre) vil vel ikke bli anklaget for å ha ulovlige kopier av programmer på sidene sine? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå