Khaffner Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg hjelper broren min å selge en brukt HP TX1250, men jeg vet ikke hva brukte laptoper koster for tiden, kan dere gi meg en prisantydning? Spesifikasjoner: AMD Turion 64 X2 1.8GHz 1GB DDR2-RAM, derav 256MB til grafikk Nvidia Geforce Go 6150 Windows Vista Home Premium 160 GB HDD Wlan Minnekortleser 12.1" Touchscreen DVD-Brenner med Lightscribe Webcam Fingeravtrykkleser Fjernkontroll til Mediasenter følger med. Ekstra batteri følger med (Nypris 8000,-) Den har vært lite brukt, men dessverre har den gått i bakken en gang ved et uhell. Dette medførte noen, men svært lite betydelige skader.- Noen skrap på et hjørne.- Den ene "batterilåsen" ble defekt da batteriet løsnet i fallet.- Skjermen fikk en sidelengs støkk, så den er en anelse slapp mot høyre i opphenget. Dette er virkelig minimalt, og har ingen praktisk betydning. Noen som kan gi en prisantydning? Endret 20. august 2008 av khaffner Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. august 2008 Forfatter Del Skrevet 23. august 2008 Nevermind, den er solgt nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå