hegefrem Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Disse feilmeldingene kommer opp når pc'n starter windows: finner ikke C:\documents kontroller at du skrev navnet riktig, og prøv på nytt. Hvis du vil søke etter en fil, klikker du startknappen og derettter søk. Trykker jeg ok her (som er det eneste valget)kommer dette: Kan ikke laste inn eller kjøre C:\documents som er angitt i registeret. Kontroller at filen finnes, eller fjern referansen i Win.ini-filen. Trykker jeg ok her (som også er eneste valg) kommer samme som over men med disse filene: and Settings\Hege "mitt etternavn"\Programdata\Adobe\manager.exe Altså tilsammen blir jo dette C:\documents and settings\hege\programdata\adobe\manager.exe Hva kan jeg gjøre med det? Her er win.ini registeret mitt hvis det er til noen hjelp: ; for 16-bit app support [fonts] [extensions] [mci extensions] [files] [Mail] MAPI=1 [MCI Extensions.BAK] aif=MPEGVideo aifc=MPEGVideo aiff=MPEGVideo asf=MPEGVideo asx=MPEGVideo au=MPEGVideo m1v=MPEGVideo m3u=MPEGVideo mp2=MPEGVideo mp2v=MPEGVideo mp3=MPEGVideo mpa=MPEGVideo mpe=MPEGVideo mpeg=MPEGVideo mpg=MPEGVideo mpv2=MPEGVideo snd=MPEGVideo wax=MPEGVideo wm=MPEGVideo wma=MPEGVideo wmv=MPEGVideo wmx=MPEGVideo wpl=MPEGVideo wvx=MPEGVideo Lenke til kommentar
Gjest medlem-75284 Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har samme problem. Bump. Lenke til kommentar
Saiko Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Ser ut som om det muligens kan være et virus. Et søk på google ga meg blant annet denne tråden som muligens kan være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå