Gå til innhold

Hvor kan jeg få en PS2 chippet? Anbefalinger og erfaringer tas gjerne imot.

JohndoeMAKT

Anbefalte innlegg

Hei,

da PS3 har vært uten en god stund er det på tide at jeg kjøper PS2.

Jeg ønsker da også å chippe denne, og lurer på hvordan jeg får det gjort på en god måte.

Jeg vet allerede om spillchip.com som høres ganske bra ut, men det skader ikke å se på alternativene, og derfor denne tråden.

Så dersom du kjenner til chippere eller har erfaring med noen av de nevnte så post i vei. Jeg bor forøvrig i Oslo.

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen.

Jeg har nå kjøpt en PS2 slim og en komponentkabel er på vei fra Ebay. Jeg har googlet litt om systemet Pentumsmart linket til og også om Memor 32, men jeg vet ikke helt om dette er bra nok. Det er f.eks viktig at backups av PS1-spill fungerer og at kompabiliteten med PS2-spill er høy. Har noen her førstehåndserfaring med slike minnekort eller mer god informasjon om hvor gode der er?

Lenke til kommentar

Det er IKKE bra nok etter min mening, jeg ser det som et steinalder produkt... Slike løsninger har vært på markedet siden ps2 kom, og utviklingen har vært minimal... En matrix chip er det eneste "rette" for en ps2...

Jeg har vært borti endel forskjellige "firmaer" og privatpersoner,som driver med installasjon av chip,og den klart beste jeg vet om, er JollyRoger57 her inne, så send en pm til han du, så ordner det seg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...