Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg har nettopp begynt på allmenn påbygging (20-timers kurs). Tidligere har jeg vært lærling og er nå på mitt 5. og siste år på videregående. Den nye reformen startet i 2005 og har kommet til det 3. året. Jeg startet med den gamle R94 og skal gå ut vgs med den. 1MX (førsteårs matematikk) tok jeg når jeg gikk grunnkurs og holder nå på med 2MX for å ta det som privatist. Når vi fikk utdelt timeplanene stusset jeg litt på at det var satt opp 5 timer med matematikk. Og verre ble det når jeg vi snakket litt med mattelæreren og hun sier at jeg må ta alt på nytt!? Her har jeg fått vite i alle år at med 1MX så får jeg fritak i matematikk på allmenn påbygg og kan fortsette med 2MX. Hvorfor har de da plutselig hoppet over 2 år med den nye reformen slik at vi med R94 ikke får gå ferdig vårt løp? Noen som har tips til hvem jeg skal ta kontakt med for å få ordnet opp? Endret 20. august 2008 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå