Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

ekstremt merkelig og flaut penisproblem

Gjest kjipt

Anbefalte innlegg

noen ganger når jeg kommer av å runke så får jeg etter 15-30 min en sviende og pressende følelse av at jeg må pisse, jeg kan ikke la vær. det svir også og er veldig ubehagelig. jeg sitter helt til den sviende og jævlige følelsen er borte.

det har ikke skjedd når jeg har hatt sex, men det må jo skje en gang, å faen hvor rart blir ikke det, plutselig må jeg på do å pisse i 15 min.

hva er det som skjer med meg?

jeg har hatt det i mange år. er 18 nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres veldig ut som en infeksjon i urinrøret.

Det kan enten være Gonorré, men det kan også være en urinrørskatarr, som ikke er en SOS, men som man faktisk kan få uten å noen gang ha hatt sex.

Ta en tur til legen din, du :) Behandlingen er den samme for både gonorré og urinrørskatarr, nemlig en hestekur med antibiotika :p

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke at dette har noe med en infeksjon å gjøre, grunnen til det er at som du sier så har du hatt dette i flere år. Om det hadde vært en infeksjon så ville det mest sansynlig blitt værre ganske fort, det hadde ikke tatt så lang tid. Når du runker, kanskje du strammer for hardt eller at du på en eller annen måte skader penisen din. Tror ikke dette er noen sykdom, grunnen til det er at du sier at etter du har hatt sex så får du ikke dette ubehaget, om det hadde vært en sykdom ville du også følt det da - mest sansynelig!

Om du er usikker, gå til din fastlege. ;)

Lenke til kommentar

noe er det i allefall.

njei jeg tror ikke jeg strammer for mye.

det blir jo sykt flaut å si til legen at det er no galt med stellet mitt.

Lenke til kommentar
noe er det i allefall.

njei jeg tror ikke jeg strammer for mye.

det blir jo sykt flaut å si til legen at det er no galt med stellet mitt.

Må du virkelig tisse før du runker?

Nei, en fastlege er utdannet til å ta seg av for eksempel slike ting som det du "sliter" med. Så det går nok bra skal du se. ;)

Lenke til kommentar

Du holder ikke litt hardt, eller ronker litt intenst da? Siden dette kommer etter at du har ronket, så kan det virke som om det er en eller annen irritasjon på innsiden.

Ta noen dager uten å ronke, og så prøver du å ronke litt mer forsiktig når du setter i gang igjen... Er det samme problemet da, så må du nesten ta kontakt med en lege for å finne ut hva det er.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*

Jeg har akkurat det sammen. Følelse av å måtte på do og sviende følelse på tuppen av penis. Har aldri skjedd etter sex eller samleie, bare etter runking. Kommer som regel 3-4 minutter etter utløsning og varer 10-15 min... Det skjer sånn ca hver 20. gang for meg også, men kan variere veldig.

Lenke til kommentar

nei jeg skrev ikke inn til FHM om det.

men ser det er flere her som sliter litt med det, det må da finnes en grund, diagnose og behandling for dette.

mest åpenbare er å la vær å nappe i løken, men det kan bli litt vanskelig.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest dr tor

Hei,

Jeg har samme problem...når jeg runker ,ikke når jeg har sex.

Det er ikke klamydia eller baktreire infeksjon fikk jeg vite bår jeg var hos fast legen...

Men jeg har dette enda, er det noe som strammer seg der ?

kommer oxo går i perioder hmmm

Lenke til kommentar

Det er jo bare å lese det som sto i linken:

Det er ikke uvanlig dette du beskriver, selv om det jo kan være litt ubehagelig. Men det er fordi under utløsning kommer sædvæsken ut gjennom urinrøret - altså samme vei som urin, og noen ganger skjer det at den lukkemekansimen som gjør at man ikke får urin ut samtidig som man får utløsning gjør at man får en tissetrang etterpå. Dette er helt ufarlig, og vil ofte gi seg etter en tid.

Jeg skjønner at det kan være irriterende, men jeg håper dette kan berolige deg - og at det forhåpentlig vil bedre seg. Hvis det ikke gjøre det ta kontakt med din fastlege.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...