Gå til innhold

Sony's Leipzig konferanse NÅ?


Nimrad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Herlig att det kommer en slik keyboard add on som man kan bruke direkte med kontrollen. Blir mere digg å surfe fra PS3 når det kommer enn hva som er tilfellet nå.

 

 

Flott at du var så positiv. Har du tilgitt Sony's totale kopi av tastaturet til xbox 360 kontrolleren?

 

Uansett så har du helt rett. Gleder meg til å kunne skrive meldinger til andre med dette, i stedet for det trege on screen tastaturet.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Syns det virker noe upraktisk med tastaturet forran kontrollen, syns losningen paa 360 er bedre slik sett. Og ja, det kan vere ganske greit med eit lite tastatur paa kontrollen :cool:

 

Heavy Rain ser utrolig godt ut visuelt sett, det staar det null tvil om :thumbs:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Var ikke klart over att det var kommet enn keyboardaddon allerede på PS2 kontrollen, har ikke sett det før en av de andre forumdeltakerne viste meg bilder med link til det så jeg trodde att Sony hadde kopiert enn ide fra MS men det er jo omvendt men spiller forsåvidt veldig liten rolle siden denne addon kommer til å bli flitting brukt i motsetning til den som er tilgjenglig på 360 kontrollen som jeg faktisk ikke ser helt poenget med siden den bare gjør det letter å bruke msn på 360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...