Gjest Guest_uk_* Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei jeg er en gutt på 17 år. Er naturlig slank og har ikke så mye kroppsfett, bortsett fra på rumpa.. Er ca 193 høy og veier ca 78 kg. Har målt forholdet på rumpa og magen og det er i forholdet 80/97. Jeg jogger allerede rundt 20 min hver dag og tar knebøy med tung ryggsekk, og rumpeløft. Jeg lurer på om jeg kunne få noen resultater ut av dette? Om kort tid skal jeg trene flere dager i uken på treningssenter for å øke kroppsmassen, men jeg vil så gjerne bli kvitt den rumpa. Takk for alle svar Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vil ikke rumpen din bare bli større hvis du driver med trening av setemuskulaturen da? Dessuten tror jeg damer liker gutter med litt "sprettrumpe", så kan jo hende at du bekymrer deg unødig? Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Strammer opp rompen visst du driver mye øvelser på den vet du. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Muskelen blir jo større ved trening, så om du vil bli kvitt litt muskelmasse i rompa så er det bare å unngå styrketrening der du trener den hardt. Lenke til kommentar
SuperSkunk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg tror at det er som alle de andre sier, altså, du trener for mye. eller kanskje ikke for mye, men du får store muskler i ræva. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå