El chico Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hei Dette fins, etter det jeg vet, ikke i WM6, men fins det noe program som kan gi Diamond skriftgjenkjennelse? Ellers er det mulig å få qwerty-tastatur på telefonen i liggende stilling eller det bare i stående? Endret 20. august 2008 av El chico Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hei Dette fins, etter det jeg vet, ikke i WM6, men fins det noe program som kan gi Diamond skriftgjenkjennelse? Ellers er det mulig å få qwerty-tastatur på telefonen i liggende stilling eller det bare i stående? Det er tegn, ord og setnings-gjenkjennelse på diamanten, men ikke i de norske ROM'ene. Blant annet fordi de ikke støtter æ, ø og å vil jeg tro. Liggende qwerty-tastatur får du bare i nettleseren hvis jeg husker korrekt. Endret 20. august 2008 av sfRoyal Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 http://www.phatware.com/index.php?q=produc...ls/calligrapher (^ Eneste grunnen til at jeg noensinne gadd å prøve WM.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå