Imago Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Når jeg starter opp PC'en går det alltid helt fint å spille av videoer i YouTube. Etter noen timer derimot, så blir det av ukjente årsaker alltid slik at YouTube "henger seg" for meg, slik at jeg må restarte PC'en for å kunne se "resette YouTube-avspilleren". Det som skjer er som følger: Når jeg forsøker å spille av en YouTube video, så starter det første sekundet som vanlig med audio og video, men deretter blir audioen borte. Etter et par sekunder til, fryser videoen. Det samme resultatet kommer dersom jeg starter videoen på nytt. Straks jeg restarter maskinen fungerer altså alt helt flott igjen, i noen timer, før det igjen henger seg. Jeg er svært lei av å måtte restarte PC'en så ofte pga. dette, og håper at noen har en løsning. YouTube benytter Adobe Flash Player 9. Takk. Endret 20. august 2008 av Imago Lenke til kommentar
Hunterz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tror det er "2 sec. -buggen" du snakker om. Hvis du bruker Firefox så prøv en annen nettleser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå