Ziltoid Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) MadWorld er ett spill til Nintendo Wii som utvikles av PlatinumGames og utgis av Sega. Grafikken i spillet har en spesiell stil slik at spillet ligner veldig på en svart/hvit tegneserie slik som Frank Millers Sin City. PlatinumGames består av de fleste folkene fra det tidligere Capcomstudioet Clover Studios (Ōkami, Viewtiful Joe og God Hand), så spillet kommer nok til å bli veldig bra. Sega har uttalt at MadWorld skal gis ut 20. mars i Europa og 10. mars i Amerika. Spillet blir ikke utgitt i Japan og Tyskland (Suprise!). Plott: In MadWorld, Varrigan City has become a target for a group of terrorists known as "The Organizers". The Organizers have taken over the city and transformed it into the setting for a game show called Death Watch, where the city's citizens are being forced to fight for their lives against mysterious enemies, for a prize of 100 million dollars. Artikler/diverse: - Første info om spillet - DailyMail vil ha MadWorld bannlyst - MadWorld på Wikipedia Omtaler: - 1UP A- - ComputerAndVideogames 8/10 - Eurogamer 7/10 - G4TV 4/5 - Gamer.no 8/10 - Game Informer 9/10 - Gamepro 4,5/5 - Gamereactor 7/10 - Gamespy 4/5 - GameTrailers 8,5/10 - IGN (Videoanmeldese) 9/10 - IGN UK 8,9/10 Screenshots: Trailere/Ingame: E3: 2008 Games Convention: 2008 Julehilsen: desember 2008 Endret 16. mars 2009 av Ziltoid Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 dette ser indeed crappy ut..=\ Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hvordan "Crappy" da mener du? Greit nok at vi ikke har sett noe dyptgående av historie og slikt enda, men om det er grafikken du syns ser dårlig ut trenger du briller (eller nye om du allerede har) Edit: Noen som har spilt God Hand forresten? I så fall, er det noe bra? Jeg bare lurer siden MadWorld er lagd av ca. de samme folka, og jeg syns Madworld lignet litt på det (ut fra de videoene jeg har sett) Endret 20. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Har egentlig ikke vært borti Platinumgames sine spill, Viewtiful Joe ser intressant ut men har alltid dukket opp noe som hindrer meg i å prøve det.Hittil ser Madworld dødsbra ut, skjønner ikke hva du sutrer for aria. Ser ut som det er right down my alley siden No More Heroes kicket ass! Endret 20. august 2008 av FedoraHelper Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 ziltiod: grafikken.. eh.. er ikke akkurat impressed over den nei=Þ svart/hvit, er nok veldig irriterende=Þ men kan nok bli vandt til det, er ikke det jeg klagde over. spillet ser ut som.. eh... oneechanbara, bare macho og ekstremt mye dårligere=\ karen over: no more heroes=moe, mye humor, awesomeness. dette: macho kar som dreper folk med sine ca 10 (tipper tom mindre) veldig voldelige triks. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Så du liker ikke spillet fordi det ikke har japanske skolejenter i bikini? Jeg vil nå si at Oneechanbara ser mye kjedeligere ut en MadWorld, men det nå bare meg. Smaken er som baken™ Edit: Games Convention 2008: Nytt preview fra IGN Endret 21. august 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) ziltiod: grafikken.. eh.. er ikke akkurat impressed over den nei=Þ svart/hvit, er nok veldig irriterende=Þ men kan nok bli vandt til det, er ikke det jeg klagde over. spillet ser ut som.. eh... oneechanbara, bare macho og ekstremt mye dårligere=\ karen over: no more heroes=moe, mye humor, awesomeness. dette: macho kar som dreper folk med sine ca 10 (tipper tom mindre) veldig voldelige triks. Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett? Endret 21. august 2008 av kottila Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hu liker jo okami da, som er fra samme studio.. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Hu liker jo okami da, som er fra samme studio.. Fikset opp spørsmålet mitt. Studioet er jo japansk, men MadWorld ser vestlig ut. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Så du liker ikke spillet fordi det ikke har japanske skolejenter i bikini? Jeg vil nå si at Oneechanbara ser mye kjedeligere ut en MadWorld, men det nå bare meg. Smaken er som baken™ Edit: Games Convention 2008: Nytt preview fra IGN jeg har hatt mye gøy med oneechanbara=Þ det jeg mente å si var at det virket ensforming og dårlig=\ tenk deg sengoku basara med uber dårlige og anti-moe chars, over the top voldelig, og MYE mindre variert siden du bare har 1 person med sikkert enda færre angrep og linke-metoder..=\ Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett? .. er det ikke japansk da=Þ? Lenke til kommentar
kottila Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett? .. er det ikke japansk da=Þ? Liker du noe som ikke ser japansk ut uansett? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 dette ser da japansk ut=Þ japanere har machocrap de og, bare se på dragonball=Þ Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg er med Aria på denne! Men, absolutt! Kos dere om dere får noe glede ut av dette! Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Fy fan. Blir beste Wii spillet på lenge dette. Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hu liker jo okami da, som er fra samme studio.. Aria-Sama er engutt, om det var han du refererte til. MadWorld blir nok et av de beste spillene til Wii. Gleder meg som pokker. =) Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 Gamespot ImpressionsA new level was introduced to us at Leipzig in which Jack could travel around the city on motorbike. From what we could tell, the game doesn't have an open-world design, and you'll need to select your destination before jumping onto your motorbike.Håper dette er tilfellet. Det som trakk ned mest på No More Heroes hos meg var at byen du kjørte i mellom oppdragene var død og kjedelig. Lenke til kommentar
kottila Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Gamespot ImpressionsA new level was introduced to us at Leipzig in which Jack could travel around the city on motorbike. From what we could tell, the game doesn't have an open-world design, and you'll need to select your destination before jumping onto your motorbike.Håper dette er tilfellet. Det som trakk ned mest på No More Heroes hos meg var at byen du kjørte i mellom oppdragene var død og kjedelig. Kjedelig? Tskjortejakten var jo halve spillet! Det eneste spillet hvor jeg faktisk har brydd meg om klesskift. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 For engangs skyld er jeg enig med Aria. Dette er et spill som ikke vil komme i min samling. Historien hørtes ikke ut som noe å rope hurra for, ikke helt fan av grafikken og det jeg har sett av gameplay, gav meg hverken lyst til å kjøpe spillet eller følge mer med på det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Eit av de få lyspunktene for min del for Wii:) Må si eg liker den visuelle stilen ihvertfall. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 19. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2008 (endret) Bumper denne tråden med en julehilsen fra Sega/Platinum Games: Endret 19. desember 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå