frisyre Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Lurte på om det fortsatt er å anbefale å kjøpe seg en N82. Vurderer dette sterkt, men er den verdt 3200 kr? (Komplett.no pris) Mener i forhold til at den ble sluppet i 2007. Har ikke vært et ekstremt prisfall på den i det siste heller. N95 blir for dyr for øyeblikket, forskjellen i funksjonalitet ol er vel ikke så stor? Vil ikke kjøpe den nå og risikere at den faller til 2000 - 2500 neste mnd. Noen hundrelapper vil den selvsagt falle innimellom. Endret 20. august 2008 av frisyre Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lurte på om det fortsatt er å anbefale å kjøpe seg en N82.Vurderer dette sterkt, men er den verdt 3200 kr? (Komplett.no pris) Mener i forhold til at den ble sluppet i 2007. Har ikke vært et ekstremt prisfall på den i det siste heller. N95 blir for dyr for øyeblikket, forskjellen i funksjonalitet ol er vel ikke så stor? Vil ikke kjøpe den nå og risikere at den faller til 2000 - 2500 neste mnd. Noen hundrelapper vil den selvsagt falle innimellom. Har prøvd begge, og er ikke i tvil om at jeg synes N82 er bedre enn N95. Bedre kamera og bedre GPS, og ikke noe skyveleamikk som ryker. Lenke til kommentar
AlphaZulu Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 kjøpte meg N82 forrige lørdag, å fikk den på onsdag. så langt er jeg kjempe fornøyd, anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Maxwell Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Har hatt min N82 i litt over 1 måned nå og er meget bra fornøyd. Tanken om å kjøpe en til å ha den i reserve har faktisk streifet meg, så bra synes jeg den er. Men såklart gjør jeg ikke det. Du får finne ut hva slags funksjoner du ønsker deg og se hva slags mobil som passer best. N82 er ikke 100% perfekt. F.eks kunne jeg ønske meg endel større oppløsning på LCD og ikke minste raskere CPU, mer minne etc slik at man virkelig kunne surfe Internett helt greit. Det fungerer ok nå, men tror vi må vente ennå en stund før dette fungerer topp. Bedre batterikapasitet må den også da ha. Og da helst ikke veie 1/2 kg og tykk som en hamburger. Tiden får vise når slike mobiler blir tilgjengelig. Synes ikke prisen er gale, husker jeg betalte over 4000kr for min Siemens SX1. Hadde den faktisk i drøyt 4 år så en herlig overgang til Nokia N82 da. Lenke til kommentar
nipsen Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Du får finne ut hva slags funksjoner du ønsker deg og se hva slagsmobil som passer best. Med andre ord - finn ut hva mobilen faktisk kan gjøre, og kjøp mobilen etter det. Et Godt Tips. N82 er ikke 100% perfekt. :!: :!: rofle Lenke til kommentar
frisyre Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Takker for alle svar. Bestilte telefonen og fikk den i dag =) Virker som en gjennomført telefon spekket med innhold og finesser. Eneste jeg synes trekker litt ned er knirking i dekselet. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Noen som kan si litt om hvordan radioen fungerer på N82? Må du manuelt søke inn kanaler, eller går dette automatisk? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 begge deler.. du kan søke manuelt og d kan gå automatisk og den kan søke opp region og by så får du alle kanalene som er i ditt område ved ett søk..har hadd telefonen i 3 uker og er strålend fornøyd litt knirking som sagt og jeg bruker ett silkon-skin når jeg er på jobb så den har holdt seg fin noe mobiler jeg har ikke bruker å være etter 3 uker på jobb Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 begge deler.. du kan søke manuelt og d kan gå automatisk og den kan søke opp region og by så får du alle kanalene som er i ditt område ved ett søk..har hadd telefonen i 3 uker og er strålend fornøyd litt knirking som sagt og jeg bruker ett silkon-skin når jeg er på jobb så den har holdt seg fin noe mobiler jeg har ikke bruker å være etter 3 uker på jobb Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 begge deler.. du kan søke manuelt og d kan gå automatisk og den kan søke opp region og by så får du alle kanalene som er i ditt område ved ett søk..har hadd telefonen i 3 uker og er strålend fornøyd litt knirking som sagt og jeg bruker ett silkon-skin når jeg er på jobb så den har holdt seg fin noe mobiler jeg har ikke bruker å være etter 3 uker på jobb Hvor jobber du? jeg jobber med å lage markiser.. og problemet har vært aluminiums-spon som skraper opp deksel og skjerm har en lei tendens til å komme overalt( har også skjermbeskytter som jeg har lagt på) silikonskinet har jeg forøvrig kjøpt på www.skalshop.se som har alt mulig beskyttelse til "alle" mobiler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå