Gå til innhold

LG KU990 fortsatt god kameramobil?!

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske desperat for tiden med å få kjøpt ny mobil. Henger mildt sakt langt etter med min slitte Siemens MC60 :!: Er også interresert i foto/filming som hobby og tenkte jeg kunne slå mobil og kamera sammen.

Krav til ny mobil:

- Ikke dyrere enn 2000kr!

- Godt kamera

Andre ting som jeg har lyst på, men som ikke er et must:

- Skjerm større enn 2 tommer

- Touchscreen

- Fin design

- God mp3 spiller

Jeg så da kjapt over amobil.no's tester av mobiler. Sorterte etter pris, og så LG KU990 med hele 5.1Mpix kamera til kun 1195kr hos komplett. (det er med abonnement?)

Likte testen til amobil.no, og har hørt at mp3 playback ikke er så ille som testen uttrykker.

Den begynner jo å bli litt gammel denne også, men det er kanskje det beste valget for meg med mine krav?

Andre forslag eller brukererfaringer på KU990 mottas med stor takk!

~Core2Dude

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann.

Jeg fikk min LG KU990 igår, etter å ha hatt iPhone en stund. Jeg liker telefonen utrolig godt, gunnen til at jeg byttet fra iPhone til KU990 var at jeg ville ha en telefon med et bra kamera. Er utrolig godt fornøyd, med de rette instillingene blir det kjempe fine bilder!

Jeg kjøpte min på CDON.com og uten abbo kostet den 2599 kroner.

Om mp3 spilleren på telefonen er bra eller ikke, vet jeg ikke. Har ikke fått testa ut enda.

Men det kan noen andre få svare på :)

Her er en laaaang tråd om telefonen, du kan kanskje spørre der? :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=853546&hl=

Om du kan bruke litt mer enn 2000 kroner ville jeg satsa på KU990.

Spørs om du skal ha med eller uten abonnement.

Lenke til kommentar

Mandarinskall: Tusen takk for info! Men vet du om det er mulig å bruke denne til filmer slik som iphone? Tar den fulle videoer i f.eks DivX format eller VWP format?

Den har jo en rimelig god og stor skjerm...

YES! Fant en youtubevideo som sa at man kan konvertere alle formater til det riktige format til telefonen :)

youtubefimen!

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Hei, syns også KU990 virker som en temmelig solid kameramobil med passe tilhørende teknologi, men lurer mest på hvor rask den er i de animerte menyene og i å ta bilder? Lest at den kan bli litt treg hvis mobilen blir fyllt med mange bilder, stemmer dette? Muligens dårlig\billig minnekort som er brukt...

-Lars

Lenke til kommentar

ja så at det var feil produkt i prisguiden...

men jeg tror rett og slett jeg vil ha en slik kamera mobil :D

De tingene jeg liker ved den er kamera5.0mpix, 3.0tommers touch, design, 120fps opptak, mulighet for divx playback, EDGE osv.

Det eneste som er minus er at den kan virke som om den er bittelitt treg og ingen WiFi... men pytt på! Man får mye for pengene her! Går forøvrig for mpx.no's abonnement (Telenor FriHet) til 1090kr og 200kr i 12 måneder. dvs. ca 3500kr ved slutt. Etter det er det 0kr i måneden :)

Lenke til kommentar
Hei, syns også KU990 virker som en temmelig solid kameramobil med passe tilhørende teknologi, men lurer mest på hvor rask den er i de animerte menyene og i å ta bilder? Lest at den kan bli litt treg hvis mobilen blir fyllt med mange bilder, stemmer dette? Muligens dårlig\billig minnekort som er brukt...

-Lars

Endel sier at menyene går litt tregt, men jeg tror ikke det er så mye at det blir et irritasjonsmoment... Bestiller telefonen imorgen :)

Lenke til kommentar
Jeg er ganske desperat for tiden med å få kjøpt ny mobil. Henger mildt sakt langt etter med min slitte Siemens MC60 :!: Er også interresert i foto/filming som hobby og tenkte jeg kunne slå mobil og kamera sammen.

Krav til ny mobil:

- Godt kamera

- Touchscreen

- Fin design

- God mp3 spiller

Jeg så da kjapt over amobil.no's tester av mobiler. Sorterte etter pris, og så LG KU990 med hele 5.1Mpix kamera til kun 1195kr hos komplett. (det er med abonnement?)

Likte testen til amobil.no, og har hørt at mp3 playback ikke er så ille som testen uttrykker.

Den begynner jo å bli litt gammel denne også, men det er kanskje det beste valget for meg med mine krav?

~Core2Dude

LG Ku990 Er et supert valg. Den har en 3 tommer stor trykk skjerm. Veldig fin nettleser. Lett i bruk. Og fantastisk kamera. Altså en veldig veldig fin telefon som også har pen design.

Endret av andreasan-
Lenke til kommentar

Krav til ny mobil:

- Godt kamera

- Touchscreen

- Fin design

- God mp3 spiller

~Core2Dude

LG Ku990 Er et supert valg. Den har en 3 tommer stor trykk skjerm. Veldig fin nettleser. Lett i bruk. Og fantastisk kamera. Altså en veldig veldig fin telefon som også har pen design.

Er rimelig sikker på at det blir den ja, har ikke fått bestilt den enda pga noe abonnement ordningsgreier. men regner med at jeg har den iløpet av neste uke :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...