Gå til innhold

Funcom søker 14 medarbeidere til Age of Conan

Anbefalte innlegg

http://www.funcom.com/wsp/funcom/frontend....H&item=1005

14 ledige stillinger for å jobbe med Age of Conan. Har ansatte fått nok av Funcom? Det skal visst ha vært vanlig der med lange dager med mye ubetalt overtid for utviklerne, og disse dagene ble kanskje enda lengre og mer slitsomme med å lage patcher og rette opp i feil.

Litt morsomt at de også søker en ny QA Engineer (Quality Assurance), kan vi vente kvalitetskontroll på fremtidige produkter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvem har sakt at noen har sluttett ? ;) Er det ikke bra de ansetter flere folk som jeg ser en del av dere griner om at de skal gjøre?

Burde du ikke være fonøyd å ta deg en bolle da de faktisk tar et skritt i riktig rettning?

Og spar meg for "du er fanboy" svar kthxbye ^^

Endret av The Very End
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Heller, såpass mange feil og lite innhold at de må ha flere for å få det på plass, mer sannsynlig tbh.

Hadde bare spillere forstått hvor hardt det er å opprettholde MMOer så hadde vel tonen vært noe annet. Jeg synes nå det er bare bra at dem ansetter nye folk, uansett hvorfor. Bedre det enn at dem må sparke folk på grunn av for lite penger eller hva?

Jeg blir seriøst drittlei spillere som sutrer over spillet, slutt å gnål og bytt spill da, er det så forbaska vanskelig eller greier dere rett og slett ikke å slutte å spille AoC selv om dere gnåler over feilene?

Lenke til kommentar

Syns heller det er bedre at Nagina GTFO herifra jeg. Har forsatt til gode å se et positivt innlegg fra deg. Så klart skal man ha meninger - er man ikke fornøyd skal man få lov til å si ifra. Men det virker jo ikke som du spiller lengre, men at du siden dag en har spydd ut dritt på forumet.

Det er hvertfall min oppfattning.

Men igjen, du skal få lov til det, syns bare at hvis du misliker spillet så mye burde du finne noe annet å gjøre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Er ikke så viktig med hvem som spiller og ikke spiller, vi er faktisk alle kunder av Funcom eller har vært det.

Har vært det ja, det holder å klage de to-tre første dagene så kan du gå videre. Det er søren meg mer klaging om Age of Conan enn det er sutring over kjæresten sin i kjærlighetsforumet, og dem lærer i det minste å komme seg videre i livet noe AoC-gamere ikke gjør.

Lenke til kommentar
Du sier noe der :)

Altså, som jeg sa, Nagina om du hadde spilt spillet i det hele tatt så skulle du fått lov til å klage. Men kan umulig tro at du spiller spillet når du poster gang etter gang ditt hat mot spillet.

Ser ikke noe hat her jeg, sier bare noe jeg tror er skylden for de ansetter flere for å få spillet ordentlig på plass, fatter ikke helt på hvor du får hat inn i bildet.

Lenke til kommentar

Jeg svarer fordi jeg blir provosert, enkelt og greit, og fordi jeg forsatt spiller spillet og kan med god samvittighet kommentere utviklingene siden jeg er I spillet og opplevere forandringene, jeg sitter ikke å lese gjennom forumene om forandringene og så hamrer sint ut på tastaturet eller diskutere med han forbanna fanboyen The Very End .

Altså, greit, du slutter å poste her da du tydeligvis ikke spiller mer, så skal jeg la alle kalgetråder få rottne i fred uten at jeg kommenterer dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...