2bb1 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har et Nikon speilreflekskamera, og hver gang jeg skal legge filene fra kameraet og inn på dataen, så kommer det opp melding om at flere bilder har samme navn. Så derfor skulle jeg ha fått skiftet navn på rundt 200 bilder. Samme for meg hva det nye navnet blir. Lenke til kommentar
avo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har et Nikon speilreflekskamera, og hver gang jeg skal legge filene fra kameraet og inn på dataen, så kommer det opp melding om at flere bilder har samme navn. Så derfor skulle jeg ha fått skiftet navn på rundt 200 bilder. Samme for meg hva det nye navnet blir. Marker alle i Explorer, trykk F2, og finn på et navn. Windows setter da navnet du fant på + et nummer fra 0 til xx i parantes. Kan vel bli litt rot om du har både raw og jpg, men om du bare har jpg bilder bør det fungere smertefritt. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Det fungerte smertefritt ja! Takker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Lupas Rename gjør også jobben i et gui... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå