TanteGrethe Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg har mistet mms innstillingene da jeg oppdaterte programvaren på min iPhone. Brukte Swirly MMS tidligere og det fungerte kjempebra! Nå lurer jeg på om noen kan gi meg MMS- innstillingene for Tele2? Det er nemlig ikke helt greit å finne ut hva man skal skrive hvor... Jeg trenger følgende, og please, skriv nøyaktig det jeg skal skrive: MMSC Proxy APN Brukernavn Passord I tillegg trenger jeg de innstillingene som skal stå under EDGE innstillinger: APN Brukernavn Passord Vær så snill - Hjelp! Lenke til kommentar
TanteGrethe Skrevet 21. august 2008 Forfatter Del Skrevet 21. august 2008 Er det noen som har innstillingene til Netcom da f eks? Kanskje jeg kan bruke de som utgangspunkt? Please! Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 http://212.45.173.50/content/modules/guide...49&Back=YES Her er det en del mauelle mms oppsett for netcom Lenke til kommentar
Jens43 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hei og takk for din henvendelse. Sender under oppsett for MMS og WAP til din Iphone 3GS. 1. Innstillinger->Telefon Sjekk at Mitt nummer feltet har kundens telefonnummer med +47 foran. Uten dette vil ikke kunden få mulighet til å aktivere MMS. Det kan være nødvendig å skru telefonen av og på hvis feltet var blankt, for å aktivere MMS valget i skrittet under. 2. Innstillinger-> Meldinger MMS-meldinger må være aktivert. 3. Innstillinger->Generelt->Nettverk->Mobildatanettverk Følgende oppsett må legges inn under MMS: APN: internet.tele2.no Brukernavn: Passord: MMSC: http://mmsc.tele2.no MMS-proxy: 193.12.40.14:8080 Maks. MMS Størrelse: 307200 Etter du har gjort dette kan du slå av og på telefonen for å aktivere de nye innstillingene på din telefon. Dataroaming må være aktivert for at MMS eller GPRS skal fungere. Dette finner du under: "Innstillinger" - "General" - "Nettverk" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå