otis Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Enten så er det noe meget rart med Vista, eller så er det disk feil. Tror jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Marv Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 har 2Gb ram 2 gb er lite om du kjører vista, og i tillegg skal spille. jeg ville ihvertfall ha vurdert å oppgradert med 2GB til Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 har 2Gb ram 2 gb er lite om du kjører vista, og i tillegg skal spille. jeg ville ihvertfall ha vurdert å oppgradert med 2GB til er ikke noe vits å oppgradere 2 gig mer hvis man ikke har 64-bit OS Lenke til kommentar
otis Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Hvorfor ikke ha 3 GB med RAM da? 32-bit støtter jo det. Lenke til kommentar
DSAS Skrevet 25. august 2008 Forfatter Del Skrevet 25. august 2008 det jeg lurer på er hvorfor maskinen plutselig beli så treig, da jeg kjøpte den for ca ett år siden funket css og wow helt fint, men nå lagger til og med det innloggings bilde på wow, der man skriver bruker namn/pw. i bakgrunnen så hakker det animerte, og på css lagger det til og med når jeg lager egen server mot bots... har rensket den med so å si alt som går ann å rense med... når jeg ikke bruker datan så er det ca 70+ prosseser, prossesoren bruker mellom 5-10% og minnet er på ca 50% konstant... Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 tror det er på tide med en full sletting av alt på datan og installering av windows tid ja Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 tror det er på tide med en full sletting av alt på datan og installering av windows tid ja Høres nesten slik ut ja Lenke til kommentar
DSAS Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 jeg brukte den recovery tingen til å stille dataen tilbake slik den var fra fabrikant, men har samme problemet fortsatt, kan det vare hardwaren? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 da bude du formatere exp d hvis du har alle programmene der.. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Prøv å sjekke med programmet Removeit pro for å se om den finner noe virus. Legg inn programmet Bootvis og kjør optimise, det gir raskere oppstart. Advanced WindowsCare Personal har jeg også god erfaring med. Og jeg bruker JKdefrag til defragmentering. Alt dette er god freeware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå