Gå til innhold

Første Spore annmeldelse er ute!

Anbefalte innlegg

Australske PC Power Play Magazine er de første som har annmeld Spore

pcpp156_cover_SPORE.jpg

Pros:

Limitless custom content

Varied types of gameplay

No more Sims #1!

Cons:

Not deep enough

All about the creator

Designed for Non-gamers

Overall: Awesome in scope, mainstream in depth.

9/10

Utdrag:

"Spore is a far better game than The Sims ever was"

"Spore is an incredible experiance but it doesn't quite live up to all that it said it would"

"The occasional UFO sighting becomes all the cooler when YOU eventually get to be the UFO"

"For Spore to work you really need to be playing it as one continuous game, instead of seperate stages. If you play them in isolation, you're bound to end up dissapointed."

"In many ways the gameplay of creature takes some of the worst aspects of games like WoW and Diablo"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
naaw! nå vart jeg nesten litt skuffa, hadde forventa meg noe WoW lignende rewiev, men det fikk jo overraskende høy karakter..

skitt og, må jo bare prøves :p

Synes ikke det var så overraskende jeg :p Dette spillet er jo ekstremt hypet, mange(inkludert meg) tror at dette spillet kan bli like stort som The Sims eller Sim City, nærmere en revulusjon innen nyskapende gameplay :D Jeg seffølgelig mine tvil enda om at dette spillet kan gå halveis til helvete, seff 9/10 er veldig bra men håper ikke vi får se noen annmeldelser som gir under det :p

Lenke til kommentar
naaw! nå vart jeg nesten litt skuffa, hadde forventa meg noe WoW lignende rewiev, men det fikk jo overraskende høy karakter..

skitt og, må jo bare prøves :p

Synes ikke det var så overraskende jeg :p Dette spillet er jo ekstremt hypet, mange(inkludert meg) tror at dette spillet kan bli like stort som The Sims eller Sim City, nærmere en revulusjon innen nyskapende gameplay :D Jeg seffølgelig mine tvil enda om at dette spillet kan gå halveis til helvete, seff 9/10 er veldig bra men håper ikke vi får se noen annmeldelser som gir under det :p

klart jeg hadde forventa den karakteren, men den var overraskende høy etter anmeldelsen å dømme :)

Lenke til kommentar

PC Gamer UK har også kommet med et 8 siders Review

Best. Acid trip. Ever.

Its

-Beautiful

-Hilarious

-Annoyingly adorable

Its Not

-Easy enough on easy

-Hard enough on hard

- Normal

Total: 91 %

Og her nok av sider med lesestoff:

page1.jpg

page2.jpg

page3.jpg

page4.jpg

page5.jpg

page6.jpg

page7.jpg

page8.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...