Zarcaz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei. som topic sier så trenger jeg litt hjelp med å finne litt stoff om Arnulf Øveland. Det jeg er på jakt etter er når han ble født og når han døde. gjerne med datoer hvis det er mulig å få fram. hvor han vokste opp. og litt om de mest kjente verkene hans, som han har skrevet og når de ble utgitt. han var en forfatter fra nyrealismen og en av sosialorienterte forfatterne hvis det er til hjelp. på forhånd takk for alle svar. MVH Martin PS: håper på raske svar. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har du hørt om Google.no ? vi kan jo ikke bare sitte her og finne arbeid for deg ! vis du går på ungdomskolen bør du ikke kopiere direkte noe jeg gjorde engang endre på teksten ^^ Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 1. Gå til addresselinjen og skriv www.google.no 2. Trykk enter 3. Skriv inn Arnulf Øverland 4. Trykk enter 5. Trykk på første knappen med venstre museknapp 6. Les og lær Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 jeg har jo ikke tenkt til å ta det direkte da. jeg gjør jo så klart om. og jeg har søkt på google, men finner ikke noe. =/ kommer bare opp annet som jeg ikke trenger. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 hmmmm. kanskje jeg misforsto læreren min da kanskje navnet er arnulf øverland, som deleder sa og ikke som jeg sa, arnulf øveland ? kan det stemme ? Lenke til kommentar
deleder Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hmmmm. kanskje jeg misforsto læreren min da kanskje navnet er arnulf øverland, som deleder sa og ikke som jeg sa, arnulf øveland ? kan det stemme ? Ja. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 men da er det jo i boks da ;P takk for svar var til hjelp likevel da =) tråd kan stenges. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 1. >>>>Trykk her<<<< 2. Press CTRL+P 3. Press Enter / Skriv Ut 4. Nå kommer det fine ark med mye godt (og kort) om her Øverland. Lenke til kommentar
Zarcaz Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 1. >>>>Trykk her<<<<2. Press CTRL+P 3. Press Enter / Skriv Ut 4. Nå kommer det fine ark med mye godt (og kort) om her Øverland. Den linken fant jeg og etter jeg byttet ut Arnulf Øveland til " Arnulf Øverland " men ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå