Erikn Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Jeg kjøpte D-Link DWL-G122 wireless G usb adapter fordi min gamle sluttet å virke. men den virker ikke som den skal. Hele tiden når jeg spiller eller gjør noe på internett hvert 2-3 minutt så begynner det å lagge og når jeg f.eks spiller CCS,WoW eller AoC så går pingen opp til 4000+ms heletiden jeg tror den detter ut hele tiden. Noen ganger ser den ikke ruteren. men det gjør de andre pcene i huset. har til å med spurt etter hjelp på D-link.no men der får jeg bare disse auto reply mailene som ikke hjelper jeg har windows vista (home premium) og jeg har den nyeste driveren. noen som vet eller kjenner til problemet? Endret 20. august 2008 av Erikn Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 (endret) Last ned de nyeste driverne fra D-link og se om det hjelper. Jeg har selv den samme adapteren og har hatt lignende problemer. Jeg måtte sende den inn til rep. Ellers skal det sies at jeg nå sitter med min tredje GWL-122. Men nå fungerer det fjell. Endret 22. august 2008 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå