mhagen Skrevet 21. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Jeg har nettopp fått en Lifebook 8) som jeg gjerne skulle satt opp i et slags synkroniserings-system med min stasjonære PC. Begge maskinene kjører Windows XP Pro. Denne synkroniseringen bør ta: - Skrivebordet (det vil jeg skal se likt ut på begge maskinene) - Mine dokumenter (alt sammen....) - Outlook Express (innhold og kontakter) Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Har eksprimentert litt med "koffert", men tror ikke det helt blir omfattende nok. Venlig hilsen M Hagen Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Hm... Virker ikke så det er så mange som har peiling Hva med å spørre noen du kjenner, kanskje de har peiling?? Noen er jo bare mega glupe Lenke til kommentar
nander Skrevet 28. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2003 Prøv Laplink Gold ( http://www.laplink.com/ ) Da kan du definere hva du vil synkronisere, når osv. Svært bra. Ellers vil jeg anbefale (om det er mulig, det ER mulig med Outlook) å legge Outlook Express filene et sted i mine dokumenter, slik at om alt krasjer, så har du de trygt på sin egen partisjon. Jeg antar at du har forskjellige partisjoner for OS + programmer, og for filene dine ;-) Kos deg, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå