mhagen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hei! Jeg har nettopp fått en Lifebook 8) som jeg gjerne skulle satt opp i et slags synkroniserings-system med min stasjonære PC. Begge maskinene kjører Windows XP Pro. Denne synkroniseringen bør ta: - Skrivebordet (det vil jeg skal se likt ut på begge maskinene) - Mine dokumenter (alt sammen....) - Outlook Express (innhold og kontakter) Noen som har tips til hvordan jeg kan gjøre dette? Har eksprimentert litt med "koffert", men tror ikke det helt blir omfattende nok. Venlig hilsen M Hagen Lenke til kommentar
eberland Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hm... Virker ikke så det er så mange som har peiling Hva med å spørre noen du kjenner, kanskje de har peiling?? Noen er jo bare mega glupe Lenke til kommentar
nander Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Prøv Laplink Gold ( http://www.laplink.com/ ) Da kan du definere hva du vil synkronisere, når osv. Svært bra. Ellers vil jeg anbefale (om det er mulig, det ER mulig med Outlook) å legge Outlook Express filene et sted i mine dokumenter, slik at om alt krasjer, så har du de trygt på sin egen partisjon. Jeg antar at du har forskjellige partisjoner for OS + programmer, og for filene dine ;-) Kos deg, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå