Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei! Jeg omublerte her endag i stova mi, flyttet høyttalerene å forsterkeren over på den andre enden av rommet. Men da jeg koblet til igjen og skulle spille musikk, så var det plutselig den råtne lyden, sånn innepakket, mye lavere lyd:hrm: Jeg prøvde å klippe av endene på kablene slik at høyttalerene skulle få bedre kontakt, har stilt innstillingene på forsterkeren, men det hjalp ikke mye... Hva kan vere galt? Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 har du koblet rett pluss og minus ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 hjelp meg noen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ta ut ALT av kabler og sett opp anlegget på nytt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 Ja, skal prøve nå.. ninja edit is comming; Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Jess! det funker nå, takker for svar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hyggelig du fikk det til. Da var det nok en eller annen finurlig kobling som var feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nope, haha! Lyden kom tilbake idag! :S Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Fikk du lyd i dag? Du sa jo for noen dager siden at du fikk det til da? Noe galt inni receiveren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Ja, jeg tror jeg har sprengt tromhinnene mine! :-P Men, det er noe med forsterkeren ja. Nå står der 2CH STEREO på displayet, før så stod der ingenting! Kanskje jeg bare for prøve meg fram på instillingene, eller er det noen som vet hva jeg skal trykke på ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Hvilken receiver er det du har? Er det kanskje en Yamaha? Da bør du lese brukermanualen fordi det er masse instillinger avhengig av hvilken kilde du bruker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UibOnr Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har en sony forsterker. Låner den med søsteren min, men jeg skal ha meg ny nå snart, så det har ikke så mye å si.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå