Tallanvor Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har en ganske råtten PC så jeg tenkte jeg skulle installere Win 95 på den, men etter å ha puttet inn CD'n og oppstartsdisketten kommer det opp A:/ og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... Jeg har snakke med mange, men de vet heller ikke. det later til at alt det "vanlige" ikke går hos meg... Noen som vet der ute? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 kan ikke huske at win95 noen gang har kunnet boote fra cd-rom... lag en boot disk og prøv da. Eller du kan prøve å installere win98, som er et mye bedre valg. Lenke til kommentar
Baalzamon Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 når du har startet opp med oppstarts diskett vil den komme på a: ja.. men hvis du følger med på hva som står under oppstarten vil du se at den laster cd-rom drivere slik at du kan bruke cd rommen... den blir kalt banana eller no i win95 oppstarten trur jeg ... husker ikke helt men den ligger i allefall en plass mellom d: - z: (har som oftest sett den på r: ) og da er det bare å kjøre setup.. men ville heller installert win98... hvis ikke den maskina suger no jævli Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 "]kan ikke huske at win95 noen gang har kunnet boote fra cd-rom... lag en boot disk og prøv da. Eller du kan prøve å installere win98, som er et mye bedre valg. Han har oppstartsdiskett(Les posten) Det du må gjøre er å skrive for eksempel: d:(Hvis det er cd rom stasjonen din) cd win95 setup (eller var det install) Kanskje ta en format c: og før du skal legge inn windows på nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå