TWA Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Bygget ny PC i går, og alt ser ut til å fungere utmerket. Men med ganske lange mellomrom (typisk en time) kommer det en slags klikkelyd fra PC-en. Klarer ikke lokalisere akkurat hvor den kommer fra, men kan forklare hvilken lyd det er: Når man slår av PC-en kommer det et klikk rett før strømmen kuttes. Har ikke lagt merke til noen symptomer fra dette enda, men jeg grøsser hver gang den kommer Kan dette komme fra PSU-en? En sikring eller noe? Har en ny Mist 650W. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Min maskin gir også fra seg en slags høy "klikk!" lyd, men mer sporadisk, av og til flere ganger i timen, av og til går det uker mellom hver gang. Men har hvertfall vært slik i snart to år, og ingen komponenter har dauet enda. Så så sant det er samme lyd som hos meg så burde det vel går bra. Lenke til kommentar
TWA Skrevet 24. august 2008 Forfatter Del Skrevet 24. august 2008 OK Har ikke gått noe galt her heller (enda). Satser på at det holder seg slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå