Gå til innhold

Battlefield 1942 v 1.31 lydproblemer

Anbefalte innlegg

Jeg trenger seriøst hjelp med Bf 1942. Jeg har Bf 1942 v 1.31 m/Road to Rome, og lyden er ikke helt bra. Jeg har lest om mange andre som også har hatt prob. men ikke de samme, og jeg har prøvd de div. fixer jeg har sett, men det har ikke virket. Det som skjer, er at med en gang jeg fyrer av et skudd med geværet e.l., så henger lyden seg opp, og det høres ut som om jeg aldri slutter å skyte. eneste måten å stoppe dette på er å bytte våpen (eller dø, da). Jeg har ikke hatt noen andre rare lyder, dette er det eneste. Jeg har ikke verdens nyeste lydkort (SB PCI128), men jeg har helt nye drivere, og nyeste DirectX. Har økt Sound.soundBufferCacheSize i default.con, men det hjalp ingenting. Har også prøvd å skru av og på hardware acc., men det skjer ingenting.

Noen som har noen gode ideer?

-Q :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, det hjelper lite, da en venn av meg (med samme lydkort) har samme problemet, og han har installert spillert på nyformatert, duggfrisk disk. Jeg har fått løst det ved å sette ned lydkvaliteten til minimum, men dette suger, så jeg må finne en annen løsning.

-Q

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...