Joachim_F Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 I Anno 1404 får du reise på oppdagelsesferd i Asia. Les mer Lenke til kommentar
Ciruz Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Åh herre gud så glad jeg ble nå, jeg elsker Anno serien, ble overlykkelig da The Sunken Dragon kom. Er noe som er magisk med det spillet, gleden over å se folket som koser seg for de har alle rå varer, vel, helt til en handelsavtale går dundas og folket blir sinte og brenner ned byen. Gøy å ha noe mer en Spore å glede seg til!!!! Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har ikke noe forhold til Anno serien, men har mange ganger vurdert å teste den ut.. Er den sånn at det foregår seiling og erobring langs kysten ala Pirates, eller kommer du til et sted og bare begynner å bygge eller er det en mix av de? Eller noe helt annet? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det er mye fokus på økonomi og råvarer, tysk strategi er vel betegnelsen disse spillene kommer under. Lenke til kommentar
Frode99 Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Himmel hvor fantastisk!!! Anno spillene er et av de aller beste spillene jeg noen gang har spilt. Supert For min del er dette et 100% byggespill. Lage store og mine byer er gøy =) Lenke til kommentar
pertm Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Åh herre gud så glad jeg ble nå, jeg elsker Anno serien, ble overlykkelig da The Sunken Dragon kom. Er noe som er magisk med det spillet, gleden over å se folket som koser seg for de har alle rå varer, vel, helt til en handelsavtale går dundas og folket blir sinte og brenner ned byen. Gøy å ha noe mer en Spore å glede seg til!!!! Har du den tyske utgaven av Sunken Dragon? Så vidt jeg vet er vel ikke det utgitt noe Engelsk versjon gleder meg utrolig til å se dette nye spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg