Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Løy for dama, sa jeg ikke var jomfru

Gjest Guest_Forum_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Forum_*

Okei, det har seg da at jeg har løyet for dama mi.

Vi har nå vært sammen siden mai en gang, og hadde sex en liten stund før dette. Da kjente vi hverandre ikke så godt, så når hun spurte om jeg hadde liggi med noen før, så svarte jeg at jeg hadde hatt sex flere ganger! Noe som forsåvidt er løgn ettersom jeg aldri før hadde sett ei mus irl, men jeg syntes det var litt flaut ettersom jeg var 18-19 år.

Nå som vi har vært sammen i noen måneder, vet hun fortsatt ikke at hun var min debutant. Synes dere jeg skal si det som det er? Eller vil hun da muligens tro at jeg var desp etter å få meg noe, og ville tatt hva som helst ettersom jeg var jomfru?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg henger meg på Mushi her. Hvis dette plager deg så anbefaler jeg at du forteller det til henne - akkurat slik det er. At du synes det var flaut å si at du var jomfru osv. Er det ei jente som er noe å samle på så vil hun forstå deg og ikke minst bli glad for at du forteller henne sannheten skulle jeg tro.

Nå er det mange som skammer seg over å være jomfru, hvorfor vet jeg ikke, men det er mange der ute som gjør det.

Lenke til kommentar

Vi har nå vært sammen siden mai en gang, og hadde sex en liten stund før dette. Da kjente vi hverandre ikke så godt, så når hun spurte om jeg hadde liggi med noen før, så svarte jeg at jeg hadde hatt sex flere ganger! Noe som forsåvidt er løgn ettersom jeg aldri før hadde sett ei mus irl, men jeg syntes det var litt flaut ettersom jeg var 18-19 år.

Nå som vi har vært sammen i noen måneder, vet hun fortsatt ikke at hun var min debutant. Synes dere jeg skal si det som det er? Eller vil hun da muligens tro at jeg var desp etter å få meg noe, og ville tatt hva som helst ettersom jeg var jomfru?

Ingen big deal! Kan ikke se noen grunn til at det skulle gjøre noe. Det er jo egentlig bare bra. Sjøl ville jeg se det som en fordel dersom dama mi hadde færrest mulig før meg.

Lenke til kommentar
Blant de yngre kretser er det jo bare "de kule" som har sex, og hvis det er en av "de kule" som er jomfru, vegrer nok h*n seg for å fortelle om det. Jeg tror mesteparten av vår frykt stammer fra ungdomsskolen egentlig.

90 % av alle jenter kan jo få seg et nummer når som helst. Jeg ville snarere se det som status for dem om de hadde vært borte i færrest mulig. Det viser jo at man er "hard to get" og noe å strebe etter. Ingen vil ha ei jente som "alle" har pult før en...

Lenke til kommentar
Blant de yngre kretser er det jo bare "de kule" som har sex, og hvis det er en av "de kule" som er jomfru, vegrer nok h*n seg for å fortelle om det. Jeg tror mesteparten av vår frykt stammer fra ungdomsskolen egentlig.

90 % av alle jenter kan jo få seg et nummer når som helst. Jeg ville snarere se det som status for dem om de hadde vært borte i færrest mulig. Det viser jo at man er "hard to get" og noe å strebe etter. Ingen vil ha ei jente som "alle" har pult før en...

Så enig :yes:

Og ikke minst at sjansen for at du ikke blir hennes siste også er til stedet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Hei. Jeg kan skjønne problemet ditt godt, men forhold som bygger på løgn er ikke gode. Selv har jeg sett premium pakka til 3 jenter, men hva som videre skjedde ønsker jeg å holde for meg selv da flere personer jeg kjenner sikkert kjenner ikke trenger tilleggsdetaljer.

Selv er jeg nok yngre enn deg :)

Lenke til kommentar

Selv har jeg sett premium pakka til 3 jenter, men hva som videre skjedde ønsker jeg å holde for meg selv da flere personer jeg kjenner sikkert kjenner ikke trenger tilleggsdetaljer.

Selv er jeg nok yngre enn deg :)

Om jeg har sett "premium pakka" til 4, betyr det at jeg slo deg? :) Næsty ord for mus, den skal jeg huske! :)

Lenke til kommentar

Det er både skremmende og koselig å få vite av kjæresten sin at man faktisk var den første. Det fikk jeg vite av eksen min, faktisk mens vi hadde sex. Da ble jeg sjokket, men det gikk over (etter en uke :p sikkert på grunn av omstendighetene) og etter det lærte jeg ham hvordan han skulle "behandle" meg :) Var mye jeg gjorde med han som på en måte ble min første gang og :wee:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...