Klovny Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hei hei, Gutt på 15 år(snart 16) 185cm høg cirka, veier omtrent 70kg (litt tynn:P ) Skal begynne å trene etter 5x5 programmet eller Ryp(Var det rett?). Tenkte eg skulle prøve å legge om kostholdet mitt, prøve å få maksimalt utbytte for treningen:) Kosthold nå: Frukost : 4-5 skiver grovbrød og leverpostei. Skule : 4-5 grove knekkebrød med fårepølse. Middag: for det meste usunne retter^^ Kvelds : 5-6 skiver med leverpostei/fårepølse/salami. Eg drikker også shake, har ikkje detaljene om kor mye protein det er i dem akkurat nå, men kan skaffe viss nødvending:) Let me know om da e nåko mer dåke må veta:) Håpe eg har kommet for å bli:P Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Eg er INGEN ekspert...Men 5-6 skiver til kvelds og 4-5 til frokost... Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Var det lite? Eller hva mente du? Endret 20. august 2008 av Klovny Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Ops^^ Endret 20. august 2008 av Klovny Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Siden du spør om det var lite, så trenger du litt opplæring ang. kosthold Dropp brødskivene og få i deg rikelig med karbohydrat, protein og fett. Karbohydrat: Ris Pasta Havre Evt. en gainer Protein: Kjøtt (kylling, biff, fisk etc.) Melkeprodukter (Melk, Cottage cheese, kesam, ost etc.) Ta 2-4 spiseskjeer med olivenolje om dagen for å få i deg bra fett. Dette er jo NOEN eksempler på mat som vil hjelpe deg å bygge muskler. Sørg for å ligge på et kalorioverskudd, så vil det nok gå fremover Vil anbefale rundt 3-4000 kcal. dagen med din kroppsvekt. Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Ok takk for tipset:) Eg er ganske nybegynner når det kommer til trening og kosthold, så dere får unnskylde meg om eg drite meg litt ut:P Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Selvfølgelig må du finne ut hvor mye proteiner det er i shaken din, så du vet hvor mye du inntar per dag, sånn grovt sett skal du ligge på ca 2-3 gram per kg kroppsvekt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Du driter deg ikke ut, alle må begynne å lære før eller siden Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) skal bjunne å justere shaken:P hadde litt i underkant, men, det er i hver shake eller hele dagen? Ja, og åssen bør eg tilberede kyllingen? grille, steike? Eller er det whatever? Endret 20. august 2008 av Klovny Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ikkje baser deg på shakes, ta det som netopp det det er -et tilskudd. Sett fokus på å spise skikkelig. Kyllingen tilbereder du som du vil Lenke til kommentar
Klovny Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Selvølgelig, tar det etter maten:) Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Når man skriver kylling, så er det vel kyllingfilet som står i sentrum, så den kan du enten bruke hel og frese i panna ( min favoritt) eller kutte den i småbiter noe som går litt fortere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vanlig kylling funker greit det også, men unngå skinnet, da det er omtrent rent fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå