psultan- Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Jeg nyter å trykke inn hjørnene på margarin / smørpakker, altså de som er pakket i papir. Er det flere her som har det sånn? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 ja.. egentlig en ganske god følelse, jeg vet ikke hvorfor men det bare blir sånn Lenke til kommentar
xthal Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 bildet ditt funker ikke hoveskot Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Har nok gjort det jeg også et par ganger Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er ganske deilig, men j****g irristerende når andre har gjort det på din smør-pakning! Lenke til kommentar
Tigerlilje Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Omtrent som å klemme på potetmel... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Omtrent som å klemme på potetmel... Potetmel er skikkelig wierd Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Synes at Bananer som har lagt 2 -3 uker er ganske nydelige å klemme på, er myke og gode... Lenke til kommentar
snadden Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er også godt med gamle appelsiner, men de minner litt for mye om gamle mennesker når man stryker dem over skinnet. :-? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Det er også godt med gamle appelsiner, men de minner litt for mye om gamle mennesker når man stryker dem over skinnet. :-? :o Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Innert inne så har jeg en "ting" for å klemme på døende pandaer med utlagt tarm. Litt synd hvis de lider av en tarminfeksjon oppå det hele ... Men går somregel greit. Appelsin perioden er jeg feriig med... Lenke til kommentar
snadden Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja dyr er bra....... har søkt på jobb i patologisk i dyrehagen i Kr.sand. Men da er de ikke døende lenger da....... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Ja dyr er bra....... har søkt på jobb i patologisk i dyrehagen i Kr.sand.Men da er de ikke døende lenger da....... Må bare være litt djevelsk med dyra Finner masse medisiner i de rette skapene der... Fõre på i maten og så blir de så godt som døende... og vips, så kan du bli ditt ekte deg Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Prøv dette: Bland maisstivelse med vann i en bolle. Så prøver du å slå nedi, hardt. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Prøv dette: Bland maisstivelse med vann i en bolle. Så prøver du å slå nedi, hardt. Melet blir steinhardt, hva mener du? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Prøv dette: Bland maisstivelse med vann i en bolle. Så prøver du å slå nedi, hardt. Melet blir steinhardt, hva mener du? han vil du skal få vondt og ikke kunne bruke pcen på flere uker straff han for å forsøke å få folk til å slutte å bruke forumet Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mars 2003 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg nyter å trykke inn hjørnene på margarin / smørpakker, altså de som er pakket i papir. Er det flere her som har det sånn? du også? ... er rart men det er litt .. gøy .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå