Gå til innhold

Kommer med mer spillutstyr

Anbefalte innlegg

Joda den er grei. Men at det er en responstid forbedring i steelkeys produkter mot normen er jeg ikke i tvil om. Egentlig var det vel sølv man burde ha brukt, om jeg ikke husker feil.

Det er mulig de har, men tviler på at gulls ledningsevne har noen stor del av den forbedringen :)

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fant en veldig utfylt liste som viser sølv som nummer 1, men så er det jo flere variasjoner av sølv i forhold til gull i den listen.

Men bare for å bli ferdig med det, hva er det som vanligvis brukes i usb kontakter da? Så kan man jo få en reel sammenligning kanskje.

Det er irrelevant i praksis, la oss si det i verste fall går på 10% av lyshastighet på et standardtastatur, og 100% på dette supertastaturet, la oss også si 10 meter med ledning, dette er overdrevne tall for å være helt sikker på at vi ikke tar i for lite. da blir forskjellen 1/3000 millisekund forsinkelse, kontra 1/30000 millisekund, begge deler er hinsides praksis relevans.

AtW

Lenke til kommentar
Jeg bruker steelseries mus som er 1000hz selv uten driver. Den trenger faktisk ikke driver.
Tror du på det så har jeg en bro jeg vil selge deg.

Windows sin USB-driver kjører USB-porter på 125Hz som standard. Denne er umulig å bypasse uten å patche usbport.sys til enten 250, 500 eller 1000Hz, men det er en sjanse for at USB-portene "dør" og du må re-installere USB-kontrollerne med en fersk driver fra XP-CDen. Ikke verdt det for den minimale forbedringen.

Lenke til kommentar

Likte dette keybordet selv. En idee hadde vært å hat et ekstra keypad som var egrometisk tilpassed gaming i tillegg til det på høyresiden.

Du kunne plassert dette på begge sider eller brukt ett av dem.

mener selv at det er kronglete med mus og keybord kombinasjonen, den er bygd for dem med tre armer eller gripehale.

Programerer selv og du bruker musa for menyer og for å hoppe rundt i koden og keyboard for å skrive.

Lenke til kommentar
Jeg bruker steelseries mus som er 1000hz selv uten driver. Den trenger faktisk ikke driver.
Tror du på det så har jeg en bro jeg vil selge deg.

Windows sin USB-driver kjører USB-porter på 125Hz som standard. Denne er umulig å bypasse uten å patche usbport.sys til enten 250, 500 eller 1000Hz, men det er en sjanse for at USB-portene "dør" og du må re-installere USB-kontrollerne med en fersk driver fra XP-CDen. Ikke verdt det for den minimale forbedringen.

Kjører du vista? Jeg trenger ikke patche usbport for at musen skal kjøre 1000hz nei. Og hvorfor bare de tallene? Man kan patche driveren til hva som helst, men 1000hz er greit som maksimum.

Endret av amiganostalgia
Lenke til kommentar
Kjører du vista?
Nei, sånt ræl holder jeg meg unna

Du er klar over at XP ikke utnytter din Q6600 fullt ut, ikke sant?

Either ways, on topic:

Musen må testes ut, har fått nok av Logitech og deres gigantdrivere (pluss det faktum at de plent nekter å la installerene deres kjøres på et annet OS enn den var skrevet til, selv om den inneholdende driveren faktisk fungerer...)

Lenke til kommentar
Kjører du vista?

Hva som ligger i å utnytte en CPU fullt ut kan vel diskuteres, det viktigste er jo hvordan applikasjonene yter med en gitt CPU under det OSet, og der kommer ikke XP til kort kontra Vista.

AtW

Lenke til kommentar
Kjører du vista?

Either ways, on topic:

Musen må testes ut, har fått nok av Logitech og deres gigantdrivere (pluss det faktum at de plent nekter å la installerene deres kjøres på et annet OS enn den var skrevet til, selv om den inneholdende driveren faktisk fungerer...)

vis ikke jeg tar feil ligger det masse vis drivere inni driver pakkene for forsjellige tastatur/mus, akuratt som nvidia og ati, derfor de er bare 18MB store ;)

og ja med Logitech G9, trenger du ikke engang driver programvare, i forhold til alle andre muser

du legger inn profiler i musa og kan bytte profiler bare ved bruk av en knapp, så musa vil funke i andre operativsystemer som den gjør i windows ;)

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke sidewinder-musa ser stygg ut, men smaken er som baken. Who carez.

Jeg bruker den forrige sidewinder'n hjemme, og jeg synes den er litt for stor, litt klumpete. Men jeg synes tommel-knappene er knallbra. Men uansett hvilken mus man skal ha så burde man prøve dem litt først for å se om de ligger godt i handa (eller omvendt). Sidewinder'n tror jeg passer for folk med store hender, eller håndflater.

Muligheten til å svitsje dpi 'on the fly' er ganske kjekt. Brukes kanskje mest i fps-sammenheng.

Jeg vet ikke om det er flere enn meg som sliter litt med grepet på musa. Jeg er vandt til et grep hvor jeg har 3 fingre oppå musa (1 på hver knapp og 1 på hjulet), mens sidewinder'n tydeligvis er ment for 2, fordi du må ha en motstand på andre siden i forhold til tommelknappene. Igjen så tror jeg dette også har litt med klump-formen og 'store hender' å gjøre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...