RBW Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Microsoft spinner videre på sitt Sidewinder-konsept – nå er tastaturet X6 og musen X5 lansert. Les mer Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Minner meg faktisk litt om Transformers... Tja da gjennstår det kun at noen får testet de. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Noen som har forrige versjon av Transformermusa? -noen erfaringer verdt å dele? Lenke til kommentar
BlackkoZ Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Tastaturet så bra nice ut ;O Men var lite informasjon da... Samt, savner flatere taster på tastaur, ekstremt lettere å skrive og spille på ett flatt tastatur, iforhold til ett med et slikt "trappe" oppsett Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) "Musen har 2000 DPI og 7080 FPS." Hører jeg noen si overkill? mtp. at USB oppdaterer med en frekvens på 125hz ser jeg ikke helt poenget med 7080 "FPS". Tastaturet så snasent ut. Jeg har lenge hatt lyst til å flytte numpad til venstre side så ejg slipper å løfte hånda fra musen, hver gang jeg skal taste tall. Endret 20. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Musa var jo ekstremt stygg, men skal ikke forhåndsdømme hvordan den er i bruk. Når det gjelder splitting av tastatur og numpad synes jeg dette er en god idé. Har stort sett numpad på venstre side av tastaturet selv. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Oi Oi Oi, hadde ikke vært så dumt. Venter med å se hva slags farge det er under knappene x] Har lyst på grønt. Er det ikke grønt, sier jeg jatakk til Saitek Cyborg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvis num-pad delen av tastaturet kan fungere som en usb 2.0 hub må jeg nesten vurdere å bytte ut logitech g15..(1"blue light gaming edition elns") Lenke til kommentar
Occi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det tastaturet skal testet for sure. Har hatt 3x Logitech Media Elite nå, og det er by far det beste ytelse/pris -tastaturet der ute akkurat nå spør du meg. Det tåler massevis, er lett å skrive på osv. osv. Generelt et veldig bra tastatur for under 200,-! Musa er fail, har selv testet v1 og ser at det ikke er noen stor forskjell. Og 9 knapper? Hvem trenger det? Holder med 5. Har selv RaZer Diamondback (den gamle) som har 7, og 2 av knappene (frem/tilbake knapper på høyresiden av musa, må bruke ringe/lillefingeren for å trykke og det går ikke med den formen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det tastaturet skal kjøpes! Jeg har alltid hatt MS tastaturer, svært bra byggkvalitet iforhold til andre der ute. Har savnet å ha opplysnet taster. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Har selv RaZer Diamondback (den gamle) som har 7, og 2 av knappene (frem/tilbake knapper på høyresiden av musa, må bruke ringe/lillefingeren for å trykke og det går ikke med den formen. Enig, verste musen jeg noen gang har prøvd Sitter nå med en logitech MX510, men har tenkt å kjøpe roccat kone når den kommer Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De var fullstendig grusomme! Nå skal det sies at jeg bruker Apple-tastatur på alle PCene mine, inkl windowsmaskinen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan man legge inn makroer for vanlige programmer og universelle makroer også? Da kan det jo brukes til litt mer genrell bruk enn kun i spill. AtW Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Det tastaturet skal kjøpes! Jeg har alltid hatt MS tastaturer, svært bra byggkvalitet iforhold til andre der ute. Jaha... har du prøvd SteelKeys ? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) SteelKeys ? "- Gold plated connectors to ensure low latency" Latterlig! Latterlig over-priset er de og. Endret 20. august 2008 av Tordenflesk Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 en smule skuffende at det snart bare er spilltastatur som har insert knappen på rett plass og korrekt layout på tilhørende område. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Bruker selv en Sidweinder mus og den parkerte Logitech G5 pga bedre form, to tommelknapper og et veldig bra hjul som man kan klikke med uten å rulle for eksempel. Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) "Musen har 2000 DPI og 7080 FPS."Hører jeg noen si overkill? mtp. at USB oppdaterer med en frekvens på 125hz ser jeg ikke helt poenget med 7080 "FPS". Tastaturet så snasent ut. Jeg har lenge hatt lyst til å flytte numpad til venstre side så ejg slipper å løfte hånda fra musen, hver gang jeg skal taste tall. Jeg bruker steelseries mus som er 1000hz selv uten driver. Den trenger faktisk ikke driver. Med tanke på at f.eks logitech's setpoint drivere er fra 40-90mb, om en enda mer større installert, og at det krever bakgrunnsprosesser kjørende i windows, er det ett enda større pluss. Samt at musen min funker på 1000hz også i linux. Det er 8ms i forskjell det på ifra 125hz til 1000hz. Noe å tenke på kanskje. Ser Tordenflesk her ler av steelkeys. Vel jeg ler rett tilbake. Endret 20. august 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ser Tordenflesk her ler av steelkeys. Vel jeg ler rett tilbake. Mulig dette er kremkeyboard, men du må vel være enig i at gull-latency-argumentet er litt tåplig? Det som kanskje virker mest interessant er at det virker som tastene ikke bråker når du bruker de, om jeg ikke misforstår siden. AtW Lenke til kommentar
amiganostalgia Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Joda den er grei. Men at det er en responstid forbedring i steelkeys produkter mot normen er jeg ikke i tvil om. Egentlig var det vel sølv man burde ha brukt, om jeg ikke husker feil. Endret 20. august 2008 av amiganostalgia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå