Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Når jeg kobler kameraet til PCen for å laste over bildene, er det bare noen av bildene som fungerer (litt under halvparten). Resten vil ikke vises. Når jeg åpner dem, står det bare "Tegning misslyktes" Det fungerer å se på dem på kameraet. Hva kan dette komme av? Endret 20. august 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) tar du bilder i raw+jpg? har du prøvd å åpne bildene i picasa/lightroom eller noen andre programmer? Endret 20. august 2008 av yxrkt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Nope. Bare jpg EDIT: Kan det vere minnebrikken som er for treg? Endret 20. august 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nope. Bare jpg EDIT: Kan det vere minnebrikken som er for treg? Ikke for treg, men muligens (sannsynligvis) defekt. Tom Lenke til kommentar
PerB Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvilket program bruker du for å overføre bildene til PCen? Forsøk også kopier bildene etter ha satt minnekortet i en kortleser. Lenke til kommentar
MSc Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hadde samme problemet på en CoolPix 8800 da jeg hadde kjøpt nytt minnekort. viste seg at jeg måtte formatere kortet. Da mister du selvsagt de bildene som er på kortet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Nope. Bare jpg EDIT: Kan det vere minnebrikken som er for treg? Ikke for treg, men muligens (sannsynligvis) defekt. Tom Minnekortet er helt nytt, og er testet på et litt simplere kamera. Der fungerte det Hvilket program bruker du for å overføre bildene til PCen?Forsøk også kopier bildene etter ha satt minnekortet i en kortleser. Bruker ikke noe program, bare flytter de over manuelt. Har prøvd 2 forskjellige kortlesere og... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hvilket minnekort er det? Lenke til kommentar
yxrkt Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 du kan se bildene på kameraet sier du. kan du åpne de fra minnekortet i kortlesern/kameraet da ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kjøpte et nytt og bedre minnekort. Det gjorde susen Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kjøpte et nytt og bedre minnekort. Det gjorde susen Hvilken fabrikat var det gamle som ikke virket,kan være greit og vite for andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 (endret) Det var et simpelt Lexar kort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=338916 En slik en, bare i 1gig Endret 21. august 2008 av Slettet-UUbruw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå