modda87 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Hei! Skal kjøpe meg ny PC og trenger tips fra noen som har mer peiling enn meg =) Prisklassen er som nevnt fra 6.000 til 10.000kr, men ser helst at prisen ikke overstiger 8.000.. Det er ønskelig med HDMI utgang og blu-ray spiller, men ikke et absolutt must. Jeg ønsker også 4GB RAM, god prosessor og god batterilevetid. Skjermkortet er ikke så viktig fordi det blir nok ikke så mye spilling. Skermen kan være på alt fra 13" til 17" egentlig...men sikter meg nok inn på en 15,4". PCer som jeg vurderer(kom gjerne med nye forslag!): Acer Aspire 5920G Acer Aspire 5930G Har fått et inntrykk av at Acer gir mest for pengene, men er dette feil? Finnes det bra tilbud fra Dell, HP osv? Har ikke så mye peiling selv så kom gjerne med tips! =) Endret 20. august 2008 av modda87 Lenke til kommentar
Plank Plank Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...552325%3bfl%3a0 Denne PCen får du mye for pengene. Anbefales! Fint at man kan få med XP, Vista, eller uten OS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå