[muffin] Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Etter at jeg har har fått meg nytt hk (asus a7n8x), blir skjermkortet mitt detectet som 64MB. Til å begynne med var alt normalt, men så hadde jeg noen stygge bsod'er (hvilket jeg kun har sett en gang før i winxp), og skjermkortet blir oppgitt som 64MB. Dette hendte rett etter at jeg hadde flashet bios, men det virker litt rart at det skal ha noe å si... Kortet mitt har vert overklokket ganske lenge uten problemer. Kan det være at det nye hk ikke liker at jeg overklokker skjermkortet, eller kan det rett og slett være slitasje pga overklokking ? Håper noen kan hjelpe meg. bsod'en sier IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Ingen som har noen ide ?? Lenke til kommentar
[muffin] Skrevet 23. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2003 Selv om ingen har svart på spørsmålet mitt så får jeg likevel meddele at det har løst seg Det var tydeligvis en konflikt med chipset-driverene jeg brukte. Jeg hadde installert nforce2 driverene fra nvidia, men etter litt leting på asus sine sider fant jeg ut at de ikke skulle brukes. Jeg installerete deretter asus sine drivere, og voila 128MB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå