reminett Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 .. men er det flere enn meg som har prøvd det? Lastet ned en gratis versjon med 30GB lagringsplass for en uke siden. Jeg syntes det var lett å sette opp, første backupen hadde jeg i gang etter fem minutter, så det ser jo ut til å funke bra. Jeg får mail hver natt om at backupen er tatt, men er det noen som har erfaring på om det fungerer bra med gjenoppretting osv? Lenke til kommentar
reminett Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Link? Ops, sorry. -link fjernet- Endret 19. januar 2009 av Super8 Mistanke om egenreklame Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Takk for tipset Har tenkt på og ta i bruk en slik tjeneste selv. Kan desverre ikke bidra med noen erfaringer ennå, men det kan jeg komme tilbake til når jeg har testet det en stund. Lenke til kommentar
reminett Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Takk for tipset Har tenkt på og ta i bruk en slik tjeneste selv. Kan desverre ikke bidra med noen erfaringer ennå, men det kan jeg komme tilbake til når jeg har testet det en stund. Nydelig. Jeg kan også komme med tilbakemeldinger her. Kult profilbilde, forresten! Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Hmmm. Liker ikke helt at Online Storage ikke oppgir hva tjenesten vil koste, når prøveperioden utløper Lenke til kommentar
reminett Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 Hmmm. Liker ikke helt at Online Storage ikke oppgir hva tjenesten vil koste, når prøveperioden utløper Det er sikkert for at man skal huske å kontakte dem før prøvetiden går ut... Når det er til bedrifter, er det ofte ikke faste priser, men avtales etter behov. Sendte dem mail i dag ang det, og de sa at de ikke hadde priser pr datamaskin, men i forhold til hvor mye plass man trenger. Det kan jo være greit, hvis man har et kontor med masse viktige dokumenter og lite bilder osv. Da koster det jo bare noen få hundrelapper for å sikre hele firmaet. Gleder meg til å evt bli ferdig med backupritualene hver ettermiddag hvis dette funker bra.. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå