Gå til innhold

tkd trening oslo?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har lyst til å starte med tkd igjen etter 15 års opphold. Jeg bor i Oslo, skal flytte til St Hanshaugen til vinteren. Der blir jeg nok boende en stund.

 

Prøvde meg hos OSI for noen år siden, men gulvet var så dårlig at jeg endte opp med blodige føtter under selve oppvarmingen og det ble det jo ikke mye trening av. Jeg hører at de har fått bedre lokaler nå, så dette er vel alltids et alternativ.

 

Jeg er opprinnelig wtf'er, men jeg er mest opptatt av å finne en klubb som har et godt treningsprogram. Jeg trenger å komme i form, og ikke minst jobber jeg turnus så det er ikke alltid jeg kan delta. Jeg kommer uansett til å begynne fra scratch, siden det er så lenge siden jeg trente.

 

Jeg har prøvd å bytte idrett noen ganger tidligere, men når man er voksen med lærevansker så møter man mye mindre forståelse for problemene sine enn da man begynte å trene som 13-åring, så jeg har mer eller mindre gitt opp dette. Jeg antar at jeg kunne klart meg bra i en mixed group, men jeg har inntrykk av at man som oftest skiller ut nybegynnere i forskjellige grupper (eller bare tar imot voksne), og dette faller uheldig ut for min del.

 

Ser frem til å høre fra noen som har gode råd.

 

Hilsen Anne

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...