Boralis Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Jeg har 18-250 objektivet selv, og det er vel etterfølgeren til 18-200, selv om begge selges fortsatt. Jeg synes det gjør en god jobb, og det er overraskende skarpt. Ankepunktet er endel fortegning på vidvinkel og lav lysstyrke. Fortegningen rettes lett med ett program som PTLens etc, mens lysstyrken er det værre med. Ditt objektiv er langt bedre enn den gamle 18-200, så det er en svært dårlig referanse. Kan de som har drevet med dSLR i 4 mnd please slutte å uttale seg om hvilke kitobjektiver som er normale? 95% av alle Canon 18-55 som finnes er uten IS. Den varianten er ny i år. Altså kan vi slå fast at det kun er 450D som har IS som sitt opprinnelige kitobjektiv. Historieløshet Ja vi kan slå fast at det kun er 450D som kom med dette fra starten av ,men vi kan også slå fast at 400D har fått dette objektivet som std objektiv de siste mnd . PS:Jeg har drevet speilrefleks siden 70 tallet så det blir litt over 4 mnd Poenget er uansett at begge de nevnte kamera nå leveres med IS objektivet som std samtidig som det også finnes utgaver av 400D med det gamle uten IS, så her får eventuelle kjøpere bare følge med hva som står før de bestiller. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det var ikke meningen å kritisere din bakgrunn, og i hvertfall ikke nå. 30 års erfaring med dSLR er bare å ta av seg hatten for. Rekord her på forumet, og verden forøvrig Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Det var ikke meningen å kritisere din bakgrunn, og i hvertfall ikke nå. 30 års erfaring med dSLR er bare å ta av seg hatten for. Rekord her på forumet, og verden forøvrig Vel nå skrev jeg vitterligen "Jeg har drevet speilrefleks " dSLR har jeg dog brukt betydelig lengre enn dine 4 mnd Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Kan de som har drevet med dSLR i 4 mnd please slutte å uttale seg om hvilke kitobjektiver som er normale? var min uttalelse. PS:Jeg har drevet speilrefleks siden 70 tallet så det blir litt over 4 mnd var ditt svar. Og denne blir da nøytralisert av ovenstående sitater Vel nå skrev jeg vitterligen "Jeg har drevet speilrefleks " dSLR har jeg dog brukt betydelig lengre enn dine 4 mnd ...dine 4 mnd Tøsekoppen . 4 år mente du vel? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Ja ja,tilbake til topic :!: Lenke til kommentar
runsyv Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Synd du ikke spurte her inne først da... http://www.fredmiranda.com/reviews/showpro...t=43&page=1 men igjen får man jo hva man betaler for. Men at det er en oppgradering fra kitobjektivet ditt er det nok neppe... Ja angret på at jeg ikke sjekket litt før, slet noe fælt med å få skarpe bilder, autofokusen var vannvittig treig, ubrukelig innendørs, vel fikk byttet Objektivet inn hos forhandleren og tok ut et canon 55-250 is istedenfor, og ser allerde nå kvalitets forskjellen. Er jo 2 vidt forskjellige linser, men er glad for at jeg kunne levere Tamron linsen inn igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå