Mafo Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Apple har det hett om dagen. Les mer Lenke til kommentar
basip Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Merkelig hvor mye problemer det er med denne utgaven. Man hører jo _nesten_ aldri om problemer med 1G. Nå er det vel ganske mange flere som har 3G versjonen da, men still.. Endret 20. august 2008 av basip Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Poenget er vel heller der basip, at det er mange flere som har 3G-Versjonen Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) De skreiv om dette pp nettavisen også. Det som jeg synes er rart at når tilbød ny iPhone vill han ikke ha!?! Javel, hva forventer han å oppnå? "De har tilbudt meg en ny iPhone, men det er jeg ikke interessert i, sier han til Nettavisen onsdag." Endret 20. august 2008 av AvidGamer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 De skreiv om dette pp nettavisen også. Det som jeg synes er rart at når tilbød ny iPhone vill han ikke ha!?! Javel, hva forventer han å oppnå? "De har tilbudt meg en ny iPhone, men det er jeg ikke interessert i, sier han til Nettavisen onsdag." Full forståelse for at han ikke vil ha en ny iPhone etter at den gamle begynte å brenne. Jeg antar han vil ha pengene tilbake. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ah ja. Er sikkert det han vil. Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Fårstår vist han vil ha pengene tilbake... han har jo tråss alt kasta dei vekk på drit... Bra folk lærer... Lenke til kommentar
Skogkar Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Her har vi vel enda et eksempel på Apple's forferdelige kundeservice.. Lenke til kommentar
Newton Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Her har vi vel enda et eksempel på Apple's forferdelige kundeservice.. Nei, vi har bare enda et eksempel på feilaktige slutninger basert på et tabloidoppslag. For det første så er det normalt at man henvender seg til forhandler ved reklamasjon, så om noen har gitt dårlig kundeservice så er det vel Telia. For det andre så har Telia tilbudt fyren en ny telefon, og har dermed oppfylt sine forpliktelser skulle man tro (uten at jeg kjenner detaljene i svensk forbrukerlovgivning). Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Ikke så bra for Apple. Må det mer overoppheting/brann til for at det skal bli undersøkt, eller holder det for Apple? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Laderen min sprengte når jeg skulle lade den for første gang. Ingen skade på selve telefonen. Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 – Telia sier at det ikke er noe de kan gjøre. Jeg må betale ut kontrakten, sier Ahlén Da Aftonbladet tok kontakt med Telias pressetjeneste, var responsen en helt annen. – Det er bare å komme inn og reklamere telefonen. Vi gir naturligvis kunden en ny telefon eller reparerer den gamle, avhengig av skaden, sier pressekontakt i Telia, Iréne Krohn til Aftonbladet. Hæ? Det der er et klassisk eksempel på hvor dårlig journalistikk kan bli. Han er nødt å betale ut kontrakten, men hva har det med ny telefon/reperasjon å gjøre? Det finnes jo ikke noen gyldig grunn til at han skal få bryte kontrakten bare for at den brant! En helt vanlig produksjonsfeil, dette er noe som klart og tydlig går under garantien på telefonen og har absolutt ikke noe med abonnemanget å gjøre. Utrolig synn at journalister som skal være smartere ikke er det, for det gjør bare leserne dummere og mer fordomsfulle (mot noe som ikke er en reel grunn) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg