iqlizer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 hm leste dette, interesant. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kamera og trykkskjerm er gammelt nytt. Nå vil japanerne ha instrumenter innebygd i telefonene sine. Les mer Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Endret 20. august 2008 av Fredrik- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan ikke touch-skjermer anvendes til ganske mange forskjellige instrumenter, da? Det ligger ihvertfall ett utømt potensiale der! (så snart de kan kjenne hvor hardt du trykker så er vi nok inne på noe..) Lenke til kommentar
SRD Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Munnspill med innbygget telefonburde ikke være så veldig stort problem Lenke til kommentar
Woundweaver Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Åh... de skal lage noe slikt som "Pianist" som har på (tør jeg si det?) iPhonen min da altså? Så flott og nyskapende... Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Åh... de skal lage noe slikt som "Pianist" som har på (tør jeg si det?) iPhonen min da altså? Så flott og nyskapende... Herregud. Jeg trodde ikke det fantest folk som deg lengre. Tror du virkelig en Japansk(!) firma skal herme etter iPhone? Ja, selvfølgelig. Japan har jo ikke telefoner som slår ut iPhone heller. Jeezlweez.. Åh... de skal lage noe slikt som "Pianist" som har på (tør jeg si det?) iPhonen min da altså? Så flott og nyskapende... Herregud. Jeg trodde ikke det fantest folk som deg lengre. Tror du virkelig en Japansk(!) firma skal herme etter iPhone? Ja, selvfølgelig. Japan har jo ikke telefoner som slår ut iPhone heller. Jeezlweez.. Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Tøft Gleder meg til å se Japsene sende inn videoklipp på youtube,for å vise hvem som kan spille Dragon Force sangene raskest på mobilen Lenke til kommentar
Luggruff Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 Åh... de skal lage noe slikt som "Pianist" som har på (tør jeg si det?) iPhonen min da altså? Så flott og nyskapende... haha, og de der nye sjokoladekakene i butikken er jo helt på trynet. Er produsenten hundrevis av år tilbakestående eller hva? hæ? eller hva sier du? huh? xD...... Det blir nok ikke vanskelig å slå iPhone i kvalitet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg