Gå til innhold

Gjesteposting aktivert i "barn og familie"

Anbefalte innlegg

Barn og familie-forumet har nå fått aktivert muligheten for gjesteposting, etter ønske fra brukere. Vi tillater dette da det etter vurdering er kommet frem til at det kan være behov for ekstra anonymitet i enkelte saker man diskuterer. Denne funksjonen er fra tidligere aktivert i forumene "Seksualitet", "Samliv og relasjoner" og "Helse".

Regler for gjesteposting er ganske strikte, de finner man øverst i en synlig boks i de nevnte kategoriene. Kommer man over misbruk av funksjonen så setter vi veldig pris på om du rapporterer, så vil innlegget bli vurdert fjernet.

Ha en fortsatt god dag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjempeflott at det er aktivert. Er et par tråder jeg har villet svare i og har ikke giddet å laget en "anonym konto". Man skal ikke ha flere kontoer uansett (ja jeg har brent meg på den før thank you very much).

Siden det ble aktivert så har jeg sett det ha blitt brukt akkurat som foreskrevet. Altså når man ikke vil ha det knyttet til person. Ypperlig.

Jeg har også sett det blitt misbrukt. Da har undertegnede vært kjapt ute med rapproteringsknappen og sagt fra. Man kan ikke ungå at det blir misbrukt, men jeg har all tro på at de positvie effektene er større enn de negative.

Takk for at dere hører når slikt blir etterlyst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...