Mazeking Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Vet noen når netshop neste gang kommer med timessalg? Lenke til kommentar
JuBi Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 (endret) De som vet best er vel netshop selv. email/ring dem og spørr da vel Endret 20. august 2008 av JuBi Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 20. august 2008 Forfatter Del Skrevet 20. august 2008 (endret) Så det er ikke noe første torsdag i hver måned eller noe slikt? Helt vilkårlig med andre ord? Får vel sende dem en mail og poste svaret her :-) edit: mail sendt netshop 20. august Endret 20. august 2008 av Mazeking Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 22. august 2008 Forfatter Del Skrevet 22. august 2008 Håper jeg ikk blir tatt for posthoring her, men her er nå svaret jeg fikk fra Netshop: [email protected] to me show details 9:33 PM (11 hours ago) Reply Hei, Når det gjelder Timesalg er det kommet noen ønsker om det som er viderebrakt til markedsavdelingen. Dersom det blir gjennomført får vi på salg som regel ikke beskjed om dette før en dag på forhånd. Så jeg vet dessverre ikke når neste blir. Ha en god dag Med vennlig hilsen Lars-Oystein Iversen Salg Netshop Sandefjord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå