Øystein.F. Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Oppfølgjaren til det største spelet frå 2006 er snart over oss. Les mer Lenke til kommentar
xChrizzy Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Jeg må si jeg er svært imponert over hva Epic velger å legge fokus på, tror dette kan bli 2008's beste spill. Kjenner at det begynner å krible i fingrene, kanskje på tide å ringe en kompis for å varme opp med 1ern i to måneders tid... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enda ett spill som er blant game of the year hos meg ihvertfall Gleder meg helt sykt, har forhåndsbestilt Gears Of War 2 forlengst og betalt selve spillet, så jeg er garantert en kopi enten på lanseringsdagen eller 1 dag før Og det med boter og bedre historie er verdt alene til å kjøpe spillet, bare dem to forbedringene synes jeg er det største!! 7. november må jo bare komme snart Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Er ikke så begeistret for boter, men det er mange andre forbedringer jeg gleder meg til Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kom igjen nå! Annonser "old-school" som en multiplayer type slik at det kan bli som å spille Gears1 uten å trenge å bytte plate Dette kommer til å bli så vannvittig bra! Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 den som spelar på lettast vanskegrad vil tole meir, og kulene gjer meir skade. Hvorfor skal våpnene dine alltid gjøre mindre skade når man øker vanskelighetsgraden?!! Jeg er lei av å måtte pumpe et helt magasin i skallen på en kar, på kloss hold, bare for å få han til å legge merke til meg. Jeg ønsker mer realisme når jeg skrur opp vanskelighetsgraden. Å øke vanskelighetsgraden burde føre til flere og/eller smartere critters og gjøre spilleren mer dødelig, våpen som har null effekt er ikke mer realistisk. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Dette blir så tøft! Og split screen med boter og venner skikkelig morsomt, sjønner ikke hvorfor det har blitt borte. Men håper de klarer å gjøre mye nytt, slik at det ikke føles som å spille 1'ern med oppdateringen. Har spilt 1'ern MYE og er piss lei det, så håper det blir som et helt nytt spill. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Virket utrolig rått. Gears of War 2 kan nok bli et spill som selger konsoller.. Lenke til kommentar
Bare Chrissj Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Gleder meg! Og synes artikkelen var veldig god lesning! Bra skrevet! (skrev mer) ^^ Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Da får jeg bare sittev og krysse finga for at også dette kommer til PC etterhvert. Blir litt dyrt å kjøpe X360 pga ett spill Lenke til kommentar
Essem Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kom igjen nå! Annonser "old-school" som en multiplayer type slik at det kan bli som å spille Gears1 uten å trenge å bytte plate Er det så slitsomt å bytte disk da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kom igjen nå! Annonser "old-school" som en multiplayer type slik at det kan bli som å spille Gears1 uten å trenge å bytte plate Er det så slitsomt å bytte disk da? Neinei, ikke på noen måte, men jeg finner ikke Gears1 plata.. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Kan ikke få sagt ofte nok hvor mye jeg gleder meg til dette spillet. Det eneste jeg reagerer på er hva de legger til grunn for å øke fiendemassen. Siterer artikkelen: "Det er krig på planeten Serra, men i Gears of War var alle kampane veldig kompakte, med få fiendar på skjermen samtidig. Dette blir forandra i Gears of War 2. I mange situasjonar vil du ende opp i kamp mot hundrevis av Locust som veltar mot deg." En gruppe på fire mann ville svært sjelden delta alene i slike store slag. Det vi opplever på GoW er snarere små trefninger, noe jeg vil tro er mer normalt på slike oppdrag som de vi får. Jeg synes dette fungerte helt utmerket på GoW. Jeg er litt skeptisk til dette med hundrevis av fiender, jeg er redd det kan ødelegge noe av det taktiske i spillet og føre til mer mindless massedreping med supportvåpen som Gatling-geværet de har lagt til i arsenalet .. Riktignok bare litt skeptisk ettersom jeg tror Epic vil få dette til å fungere fint på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg